beantwoord

Dynafix schade ‘afhandeling’

• 13 maart 2018
  • 2 reacties
  • 246 x bekeken

Ik had mijn toestel opgestuurd ter reparatie naar dynafix, de reparatie ging naar mijn zeggen snel. Echter kwam ik er snel achter dat mijn telefoon helemaal niet gerepareerd was... mijn toestel was zelfs beschadigd tijdens het ‘reparatie’ proces, dit heb ik aangegeven en mij is verteld om weer mijn toestel op te sturen. Dit is voor mij nogal moeilijk aangezien ikdan WEER één week zondder telefoon zit door het toe doen van Dynafix/Tele2
icon

Beste antwoord door Rena Chan 13 maart 2018, 23:11

Dat is onhandig 😕

Helaas denk ik dat je niks anders kan doen dan telefoon terug naar Dynafix te sturen.

Huawei, Samsung en Apple hebben wel andere service centers in Nederland waar je terecht zou kunnen, maar omdat jou telefoon tijdens de reparatie bij Dynafix beschadigd is geraakt, moet je helaas naar hun terug sturen.

Tussendoor zal ik ook adviseren om een klacht te melden, zowel bij Tele2 als bij Dynafix.

Van Dynafix heb ik geen forum of klacht formulier online gevonden. Omdat ze actief zijn bij klachten kompas, kun je daar even verder.
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/dynafix/details?companyId=6f3f5645-a9cb-4a08-8d7f-da17893481e0

Klachtenformulier van Tele2 vind je hier.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Dat is onhandig 😕

Helaas denk ik dat je niks anders kan doen dan telefoon terug naar Dynafix te sturen.

Huawei, Samsung en Apple hebben wel andere service centers in Nederland waar je terecht zou kunnen, maar omdat jou telefoon tijdens de reparatie bij Dynafix beschadigd is geraakt, moet je helaas naar hun terug sturen.

Tussendoor zal ik ook adviseren om een klacht te melden, zowel bij Tele2 als bij Dynafix.

Van Dynafix heb ik geen forum of klacht formulier online gevonden. Omdat ze actief zijn bij klachten kompas, kun je daar even verder.
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/dynafix/details?companyId=6f3f5645-a9cb-4a08-8d7f-da17893481e0

Klachtenformulier van Tele2 vind je hier.
Reputatie 1
Badge
Goedemorgen Mchalliouo,

Allereerst excuses voor het ongemak, dat is natuurlijk een heel vervelende situatie. De beste manier om dit op te lossen is inderdaad om het toestel nogmaals op te sturen zodat dit recht gezet kan worden.

Je kan contact opnemen met Dynafix via hun e-mailadres questions.nl@dynafix.com of je kan ze bellen via 0900-3962349 (€ 0,45 per minuut). Ze zijn geopend op werkdagen van 09:00 tot 17:30 uur.

Groet Emiel