beantwoord

Dynafix RMA 6E6C79D691A0C0A1

  • 16 December 2022
  • 6 reacties
  • 115 x bekeken

Goedenavond,

 

Ik heb via tele2 mijn reparatie gedaan bij Dynafix, vervolgens kreeg ik de melding dat het defect verholpen was en kreeg ik mijn telefoon retour.

 

Het defect is niet verholpen en dynafix is niet te contacteren op een schappelijke manier. 
 

Ik wil graag tot een oplossing komen maar als dit niet mogelijk is neem ik juridische stappen door de koopovereenkomst van het toestel te ontbinden via de geschillencommissie. 
 

wat kunnen jullie voor mij betekenen om dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door eric 17 December 2022, 18:32

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Op de reparatie pagina van Tele2 kun je zien dat voor Iphone's je een reparatie verzoek kan indienen via Dr.mobile. Als je alle gegevens hebt ingevuld staat er dat ze een koerier sturen om het toestel op te halen. Daar hoef je geen €17,50 voor te betalen. Er zijn ook forumleden geweest die rechtstreeks naar Apple zijn gegaan. Misschien heb jij daar ook meer vertrouwen in. Een defect meldt je hier aan.

Verdere dreigementen over juridische claims en opzeggen hebben echt geen effect hier. Je praat met andere klanten die meedenken in oplossingen.  Als je zelf al een juridische oplossing denkt te hebben en daar eerst nog 50 euro klachtgeld voor over hebt, dan succes. 

Als Tele2 mij in de positie brengt dat ik serieus naar de geschillencommissie moet gaan om te krijgen waar ik recht op heb zal ik ook mijn mobiele abonnement en vaste abonnent bij jullie opzeggen. 

Hey Eric, het gaat om een Iphone 12 Pro 128GB en ik heb het toestel 09-03-2021 aangeschaft. 
 

Nogmaals ik zou graag een oplossing voorgesteld krijgen en Dynafix is geen oplossing aangezien die nu al een keer gerepareerd hebben zonder succes. Indien ik geen oplossing aangeboden krijg die degelijk is ga ik naar de geschillencommissie en toon ik aan dat ik via meerdere wegen geprobeerd heb een oplossing te realiseren als consument zijnde en vervolgens ontbind ik de koop en krijg ik het aankoopbedrag retour aangezien dat de Nederlandse wet is.

 

En dat Tele2 enkel op een serieuze manier te bereiken is via een forum anno 2022 is niet normaal, laat staan hoe mensen jullie “vertrouwde” reparatie partner dienen te bereiken, kijk wellicht ook eens bij de recensies over deze amateurs op google en heroverweeg of jullie als tele2 zijnde hiermee willen worden geassocieerd?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Philippe alexander 

Om welk merk toestel gaat het en op welke datum heb je hem aangeschaft?

Het gaat niet om wat ik vind, de oorspeaker is vooralsnog niet gerepareerd en dus defect terwijl dat het defect was waarvoor de telefoon ter reparatie werd aangeboden.

 

ik heb €17,50 betaald om mijn telefoon naar jullie “vertrouwde” reparateur te sturen en dus meegewerkt aan een oplossing als consument zijnde en het heeft niet gewerkt. Ik ben het vertrouwen in Dynafix compleet kwijt en ik kan hun niet contacteren via een mail of iets en via facebook word ik genegeerd. 
 

nogmaals, wat kunnen jullie als oplossing aanbieden om dit deugdelijk te regelen.

Reputatie 7
Badge +12

Als je vind dat de reparatie  niet goed is uitgevoerd,  dan zul je hem nog een keer ter reparatie moeten aanbieden.  Dan kun je bij de aanmelding erbij zetten onder welk reparatie nummer hij al eerder was gerepareerd. Je kunt ook direct de reparatie service van de fabrikant gebruiken als het om een Samsung of Apple gaat.

Reageer