beantwoord

Dynafix - niet tevreden


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

32 Reacties

Hoi Kiko,

Ik ben tot op heden niet gebeld of gemaild. Zal ik mijn mailadres en telefoonnummer even doorgeven zodat jullie zeker weten dat jullie de goede hebben?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi hoi,
Dat is gek! Ik heb dit meteen doorgezet naar mijn collega die je zou bellen.
Ik hoop dat ik snel een reactie van hem krijg en dat hij je alsnog gaat bellen.
Zodra ik wat van hem hoor, laat ik het je meteen weten.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee!
Ik heb een reactie gehad van mijn collega. Hij heeft je wel een mail gestuurd op het e-mailadres dat bij ons bekend is. En die komt overeen met die jij mij laten in een privébericht gestuurd hebt.
Zou je eens in je spamfolder willen kijken? Wellicht is hij daar terecht gekomen.

Ik schrijf hier even in het kort wat er in de mail stond:
- Je moet je toestel opnieuw aanmelden.
- Mijn collega verzoekt Dynafix de kosten te verhalen op Tele2
- Jij ontvangt een gerepareerd toestel of je ontvangt een nieuw toestel.

Groetjes Kiko
Ik heb inmiddels de mail van je collega ontvangen. Ik hoop dat het hiermee afgehandeld is. Bedankt!
Reputatie 5
Badge +4
Dat is goed om te lezen! Ik hoop het ook en ga er ook vanuit.
Ik laat je topic open, want als je nog vragen hebt, kun je die gewoon nog aan mij stellen. Dat lijkt me in deze kwestie wel handig.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee!
Ik ben benieuwd hoe het is gegaan met Dynafix. Verloopt het nu wel allemaal goed?
Want als dat niet zo is, trek ik intern weer voor je aan de bel.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee hoi,
Ik heb niks meer van je gehoord, dus daarom sluit ik je topic.
Als je toch nog vragen hebt oid, dan kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken op het forum. 🙂
Fijne donderdag nog!
Groetjes Kiko