beantwoord

Donkere strepen Samsung s7 Edge

Goedenavond,

Eerste post hier op het forum 🙂

Vraagje: zit deze avond in de heerlijke warmte achter mijnn computer. mobiel naast mij en daarmee af en toe een beetje whatsappen. Nu zie ik ineens zwarte ( lees: vage ) strepen in mijn scherm komen die horizontaal in mijn scherm staan.

Is niet gevallen o.i.d. gebeurd zojuist. terwijl die naast me ligt en ik aan het whatsappen ben. Heb een foto meegestuurd die het beter uitlegt, ook al is die wat wazig 🙂

Iemand een idee/advies? toestel is krap een half jaar oud. Naar samsung sturen of via tele2 aanmelden??

Alvast bedankt !

icon Beste antwoord door Tom van Tele2 15 september 2016, 20:19

Hoi Loading.,

Welkom op het forum! Balen van je telefoon zeg 😞 Ik zie dat je al goed bent geholpen door onze leden. Ik sluit me aan bij de suggestie om je toestel door Samsung te laten repareren. Eric heeft een handige link gepost, heb je die al gecheckt?
Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes Tom

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 Reacties

Hai. Dit heeft mijne ook! Maar mijne is wel gevallen en heeft een barst.... maar die barst kwam na de strepen! Ze willen dat ik me telefoom opstuur!! Maar de kans is groot als ze de barst zien zeggen valt niet binnen garante echt jammer van tele2....

Heb jij ook dat je telefoon heel warm wordt tijdens gebruik??
z.m.seedorf23 schreef:

Hai. Dit heeft mijne ook! Maar mijne is wel gevallen en heeft een barst.... maar die barst kwam na de strepen! Ze willen dat ik me telefoom opstuur!! Maar de kans is groot als ze de barst zien zeggen valt niet binnen garante echt jammer van tele2....

Heb jij ook dat je telefoon heel warm wordt tijdens gebruik??

Alleen bij heel hevig gebruik. grafisch stevige spellen, of tijdens het opladen. Ik denk dat opsturen het enige is dat ik kan doen. Ga maar eens langs een tele2 service punt.

Dit lijkt meer op een fout in de grafische chip of de backlight.
Reputatie 7
Badge +4
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/telefoon-reparatie/
Reputatie 2
Badge
Ga als je de kans hebt naar een servicepunt van samsung toe , opsturen naar de reparatiedienst van tele2 (dynafix) wil je echt niet.
scca schreef:

Ga als je de kans hebt naar een servicepunt van samsung toe , opsturen naar de reparatiedienst van tele2 (dynafix) wil je echt niet.

Slechte ervaringen mee? Zit er idd aan te denken hem direct op te sturen naar Samsung.

Dank voor jullie reacties.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Loading.,

Welkom op het forum! Balen van je telefoon zeg 😞 Ik zie dat je al goed bent geholpen door onze leden. Ik sluit me aan bij de suggestie om je toestel door Samsung te laten repareren. Eric heeft een handige link gepost, heb je die al gecheckt?
Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes Tom
Reputatie 4
Badge +3
Aangezien je niet meer gereageerd hebt, ga ik er vanuit dat ik dit topic kan sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.