beantwoord

Direct leverbaar iPhone 11

  • 2 May 2022
  • 1 reactie
  • 53 x bekeken

Beste Tele2,

 

Ik vroeg mij af wanneer mijn iPhone wordt bezorgd, want er stond dat deze direct leverbaar is daarom heb ik deze ook besteld, maar ik heb nog geen mail ontvangen met een track and trace code.

Graag zou ik willen weten hoe dit precies zit, want de telefoon die ik nu tot mijn beschikking heb en waar ik een abonnement op heb bij jullie doet het niet. Ik kan deze dus helemaal niet gebruiken nu en dat is wel nodig. Dus ik wacht nu echt af op de levering. 

 

Ik hoor het graag.

 

Met vriendelijke groet,

Lakshmy

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 3 May 2022, 12:09

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Lakshmy allereerst van harte welkom op onze Community!

Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt ingevuld. Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en ik heb goed nieuws voor je. Heb je de track & trace code inmiddels ontvangen? Ik heb hem in ieder geval via een privebericht naar je gestuurd. 💪🏻

Jouw toestel wordt vandaag tussen 15:10 en 17:10 uur geleverd!

Een nieuwe iPhone is altijd fijn, maar als je oude toestel het niet meer doet, zal deze nieuwe je zeker niet teleurstellen! 😍

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 

Reageer