beantwoord

defecte samsung galaxy s5

• 19 juli 2015
  • 1 reactie
  • 131 x bekeken

Ik heb voor 2,5 maand geleden een gloednieuwe galaxy s5 met abonnement bij tele 2 afgesloten. Na 2 weken heb ik echter al een defect aan het toestel moeten constateren. Het microfoontje was kapot waardoor mensen mij tijdens het bellen niet konden verstaan.
Ik heb toen contact gehad met tele 2 hierover, ze adviseerden mij het toestel op te sturen, ik heb toen echter zelf nog wat dingen geprobeerd en heb de telefoon uiteindelijk gereset naar fabrieksinstellingen, dit heeft gewerkt en mijn telefoon deed het weer.
Nu zou ik de telefoon vorige week aan de lader zetten en op het moment dat ik de lader in mijn telefoon steek gaat mijn flitslichtje van de camera branden en deze ging ook niet meer uit. Hij bleef constant aanstaan, tot op het moment dat ik de batterij eruit haalde. Hij stond zelfs aan als de batterij eruit was en de stekker erin zat, ook als de telefoon uitstond.
Ik ben toen met mijn telefoon naar een officiële samsung winkel in den haag gegaan. Hier hebben ze geprobeerd nieuwe software op mijn telefoon te zetten maar dit werkte ook niet. Na het horen van mij verhaal adviseerden ze mij de telefoon terug te sturen en een nieuwe telefoon te eisen omdat het zo'n nieuw toestel was en al 2 keer een software mankement vertoonde. Ik kon de telefoon daar echter niet op laten sturen omdat ik zelf in Friesland woon en de telefoon zou dan in den haag weer geleverd worden wat voor mij erg onhandig zou zijn.
Ik heb toen contact opgenomen met tele 2, ze adviseerden mij ook om de telefoon op te sturen. Ik werd heen en weer verbonden met de reparatie service over het feit dat de telefoon al meerdere keren kapot is gegaan. Uiteindelijk heb ik de telefoon opgestuurd en zijn ze er op dit moment naar aan het kijken.
Mijn struikelblok is echter dat ik een telefoon nodig ben en geen leentoestel krijg aangeboden. Ook werd er niet naar mijn verzoek om een nieuw toestel geluisterd. Ik ga 5 augustus voor een langere tijd naar Indonesië en heb voor die tijd een telefoon nodig maar de reparatie duur is 2 tot 4 weken waardoor ik mijn telefoon misschien niet op tijd terug krijg. Toen ik dit aankaartte bij de klantenservice van tele 2 werd ik doorverwezen naar de reparatie service met als antwoord dat het hun verantwoording was. Echter bij de reparatie service beweerden ze dat ik voor oplossingen als een leentoestel of een nieuwe telefoon bij tele 2 zelf moest zijn.
De reparatie service en tele 2 geven elkaar de verantwoording waardoor ik nu nog niks verder ben.

Ik ben al heel lang klant van tele 2, ook voor vaste telefonie en internet en tv en ik vind dit een ontzettend slechte klantenservice, wanneer dit niet opgelost wordt ben ik bang dat tele 2 een goede klant kwijt is.

Met vriendelijke groet,
Vera
icon

Beste antwoord door Velma van Tele2 20 juli 2015, 15:19

Hoi Vera,

Welkom op het forum! Wat vervelend dat je nu al zo veel problemen ervaart met een nieuw toestel! Ik kan me voorstellen dat je hier niet op zit te wachten. Wij geven helaas geen leentoestellen uit wanneer je telefoon ter reparatie wordt opgestuurd. Dit gebeurt in de meeste gevallen wel als de telefoon is verzekerd. Ik kan hieraan ook helaas niks veranderen. Misschien kan je van iemand nog een oude telefoon lenen als je toestel nog niet terug is wanneer je op vakantie gaat. Het spijt me dat ik hierin niet meer voor je kan betekenen.

Groetjes,

Velma
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +5
Hoi Vera,

Welkom op het forum! Wat vervelend dat je nu al zo veel problemen ervaart met een nieuw toestel! Ik kan me voorstellen dat je hier niet op zit te wachten. Wij geven helaas geen leentoestellen uit wanneer je telefoon ter reparatie wordt opgestuurd. Dit gebeurt in de meeste gevallen wel als de telefoon is verzekerd. Ik kan hieraan ook helaas niks veranderen. Misschien kan je van iemand nog een oude telefoon lenen als je toestel nog niet terug is wanneer je op vakantie gaat. Het spijt me dat ik hierin niet meer voor je kan betekenen.

Groetjes,

Velma