beantwoord

defecte oplader

  • 23 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 78 x bekeken

Beste Tele2,

Tijdje geleden heb ik bij jullie een abonnement afgesloten voor de Samsung S6 Edge. Nu ben ik een aantal maanden verder en is mijn oplader defect. Graag zie ik vanuit jullie kant een goede oplossing hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Sezer
icon

Beste antwoord door eric 23 augustus 2016, 10:37

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/telefoon-reparatie/

of ga langs een Samsung service point. Dan kun je hem gelijk ruilen als je je aankoopbon meeneemt.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/telefoon-reparatie/

of ga langs een Samsung service point. Dan kun je hem gelijk ruilen als je je aankoopbon meeneemt.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Sezer,
Ben je er nog uitgekomen met het advies van eric?
Vriendelijke groet,
Trinh