beantwoord

Databundel buitenland error

• 23 juli 2019
  • 4 reacties
  • 175 x bekeken

Goedendag, ik ben in Brazilië en heb een databundel Paars L aangeschaft maar hij werkt niet en er staat "error" bij in de Mijn Tele2 app. Bij de dataverbinding staat "Claro BR-Tele2 NL" en daarbij staat "Disconnected" terwijl alles wel aan staat in de instellingen. Hoe kan ik dit fixen? Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 2 augustus 2019, 09:51

Gegevens middels privébericht ontvangen. Er is door de technische dienst contact opgenomen met de klant en het probleem zou zijn verholpen.
Helaas geen reactie meer van de klant ontvangen. Topic wordt hierbij daarom gesloten.

Mochten er nog vragen of problemen zijn dan kan er een nieuwe topic gestart worden.

Fijne dag! Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hier staan stap voor stap alle mogelijkheden beschreven: https://forum.tele2.nl/tips-vanuit-de-community-328/geen-data-of-netwerk-toegang-volg-deze-tips-om-je-verbinding-te-herstellen-72392
Bedankt voor dehulp maar ik heb al die opties geprobeerd en niks werkt
Reputatie 4
Badge
Hallo Hannah!

Heb je wel een bevestiging ontvangen dat je bundel voor Brazilië actief is? Kun jer verder wel bellen of lukt dat ook niet?
Hebben daarnaast geen van de tips geholpen? Stuur dan even een privébericht met je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer.
Dan ga ik voor je aan de slag.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Gegevens middels privébericht ontvangen. Er is door de technische dienst contact opgenomen met de klant en het probleem zou zijn verholpen.
Helaas geen reactie meer van de klant ontvangen. Topic wordt hierbij daarom gesloten.

Mochten er nog vragen of problemen zijn dan kan er een nieuwe topic gestart worden.

Fijne dag! Groet Petra