beantwoord

Camera Samsung Galaxy S22 Ultra valt zwaar tegen

  • 9 April 2022
  • 1 reactie
  • 256 x bekeken

Hoi! 👋 

 

Ik heb een vraag naar aanleiding van mijn nieuwe Samsung Galaxy S22 Ultra, welke ik gekocht heb vanwege de reclame van de geweldige camera die er in zou moeten zitten.

De foto's die de telefoon maakt vallen me echter zó zwaar tegen!! Ik heb alle modussen al geprobeerd, in licht, donker, andere hoek etc. Niets maakt de kwaliteit beter. Ik maakte voorheen de meest prachtige foto's met mijn Samsung S20+, dus ging er eigenlijk van uit dat het alleen maar beter zou worden met deze nieuwe telefoon.

 

Zijn er meer mensen met deze klacht? 

En voor de medewerkers van Tele2: ik heb deze telefoon aangeschaft bij een nieuw abbonement, is het mogelijk deze nog te ruilen aangezien hij zo zwaar tegen valt?

 

Alvast bedankt voor jullie reactie! 

 

Groetjes Kimberly 

icon

Beste antwoord door eric 9 April 2022, 12:07

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Je kunt een bestelling tot 14 dagen na ontvangst van de gehele bestelling te annuleren. Wel dient de telefoon'als nieuw' te worden teruggestuurd. Heb je eerst de vele reviews van dit toestel bekeken? Dat helpt vaak in het scheppen van de verwachtingen. Maar ook worden dit soort camera apps steeds ingewikkelder. Op YouTube vind je ook vaak tutorials hoe e.e.a. te perfectioneren.

Reageer