Bestolen van telefoon, staat op camera

• 14 april 2016
  • 5 reacties
  • 173 x bekeken

Hoi,
Gisteren is mijn Samsung Galaxy S6 Edge uit mijn zak gestolen in een winkel. De dader is duidelijk in beeld te zien, maar heeft mijn telefoon vrijwel meteen uitgezet. Aangifte kan ik morgen pas doen. Maar ik vroeg me af of iemand misschien een idee heeft hoe groot de kans ik dat ik mijn telefoon nog terug krijg...

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Heb je jouw simkaart al laten blokkeren? Anders moet je ook nog veel belkosten voor de dief betalen.
Ga naar https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/telefoon-gestolen/
Ja! Die is wel geblokkeerd, ik zou ook graag nog alle functies zoals bellen uit willen schakelen, maar weet mijn YUNU code niet meer 😞
Tja hoe groot is de kans dat je een gestolen mobieltje terugkrijgt?
Net zo groot als de kans dat je hem nooit meer terugkrijgt vrees ik.
Pech voor je.
Badge +5
Controleer ook of je inboedelverzekering een buitenshuis dekking heeft. Bij de meeste is dan diefstal buitenshuis gedekt en kun je aanspraak maken op de verzekering voor je mobiel.

Dat je de oude nog terugkrijgt is helaas vrijwel nihil.
hou wel hoop, het kan zomaar door een eerlijk iemand worden gevonden
hen zelf een tijd terug een gsm in de berm gevonden, ik reed op een rondonde en zag een lichtgevend iets in de berm -)
bleek een gsm met nog oplichtend scherm , kon me herinneren dat ik zojuist ook nog een stilstaande politiewagen was gepasseerd dus heb em daar aan de verbaastte agenten maar afgegeven, die hooplijk dan wel de eigenaar achterhaald hebben.
wie weet heb ik iemand blij kunnen maken met z,n verloren gsm