beantwoord

Bellen via 4g niet mogelijk

  • 5 november 2018
  • 4 reacties
  • 339 x bekeken

Ik heb een Samsung Galaxy S7 Edge. Volgens jullie site zou ik hiermee kunnen bellen via 4g en Wifi, maar beide opties komen niet tevoorschijn in mijn instellingen menu. Ik volg de instructie, maar bij het menu 'Mobiele netwerken' zie ik niet de optie 'Bellen via 4g' staan. Ik heb de laatste versie Android 8.0.0. Telefoon is model SM-G935F. Ook de optie bellen via Wifi staat niet in het menu zoals in jullie instructies. Telefoon is zonder abonnemen gekocht bij Belsimpel.
icon

Beste antwoord door eric 5 november 2018, 10:19

Dan zou het een toestel uit grijze import kunnen zijn. Retailers kunnen zo toestellen goedkoper aanbieden.
Er moet normaal een Benelux versie software opstaan zodat de 4G vellen en Vowifi bellen zichtbaar wordt.
Zie ook als voorbeeld dit topic: https://forum.tele2.nl/smartphones-en-instellingen-184/bellen-met-4g-72048
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dan zou het een toestel uit grijze import kunnen zijn. Retailers kunnen zo toestellen goedkoper aanbieden.
Er moet normaal een Benelux versie software opstaan zodat de 4G vellen en Vowifi bellen zichtbaar wordt.
Zie ook als voorbeeld dit topic: https://forum.tele2.nl/smartphones-en-instellingen-184/bellen-met-4g-72048
Bedankt voor je antwoord. Hoe kan ik checken of ik een Benelux versie heb?
Update: zie jouw update nu. Ga het checken.
Update2: Ik heb de csc check gedaan, en de CSC country is Italië. Ik ga er dus van uit dat het grijze import is, en heb contact opgenomen met de verkoper.
Reputatie 5
Badge
Goedemorgen!

Zijn er op dit moment nog onduidelijkheden?
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Jeroen