beantwoord

Bellen/smsen/internetten werkt niet

• 7 juni 2016
  • 3 reacties
  • 231 x bekeken

Geachte tele2,

Sinds vorige week doet mijn internet het niet meer. Ook bellen en smsen kan niet. Wanneer ik iemand bel dan krijg ik te horen dat dit niet toegestaan is. Verder heb ik alles netjes betaald en geprobeerd de instellingen te veranderen. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Groetjes. Jordy
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 9 juni 2016, 17:07

Hee Jordy!
Wat vervelend om te lezen!
Heel goed dat je zelf al het een en ander geprobeerd hebt. Heb je wel service? Of dat ook niet? Als je geen service hebt, zou je dan eens naar deze tips willen kijken?
En voor je mobiele internet, wil ik je even verwijzen naar deze pagina.

Wat gebeurt er als je je simkaart in een ander toestel doet? Heb je dan wel diensten of ook niet?

Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hee Jordy!
Wat vervelend om te lezen!
Heel goed dat je zelf al het een en ander geprobeerd hebt. Heb je wel service? Of dat ook niet? Als je geen service hebt, zou je dan eens naar deze tips willen kijken?
En voor je mobiele internet, wil ik je even verwijzen naar deze pagina.

Wat gebeurt er als je je simkaart in een ander toestel doet? Heb je dan wel diensten of ook niet?

Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Jordy,
Ik ben benieuwd wat de status op dit moment is.
Werkt alles inmiddels weer en heb je wat gehad aan mijn tips?
Als het nog speelt hoor ik het ook graag want dan help ik je uiteraard verder want het moet gewoon opgelost zijn!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Jordy,
Ik sluit je topic aangezien ik niks meer van je gehoord heb. Als je toch nog een vraag hebt, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken. Dan helpen we je daar weer verder.
Groetjes Kiko