bellen in en vanuit USA

• 11 augustus 2015
  • 6 reacties
  • 750 x bekeken

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/bellen-in-het-buitenland/

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi 1aemeind,
In de link die WhTurner stuurt kan je alles vinden.
Zoek dan op Verenigde Staten in de lijst met landen.
Verder kan je nog op bij de toestelhulp alle informatie vinden over telefooninstellingen in het buitenland:
Toestelhulp - Tele2

Lukt het zo om alles te vinden?
Groet,
Ben
Ook kan ik je adviseren om in de VS Google Voice te activeren. Dan kan je gratis bellen in de VS & Canada (en alle buitengebieden) en ook erg goedkoop bellen naar vast/mobiel overal ter wereld. Let op, dit is écht bellen, niet Hangouts, wat trouwens ook fantastisch is!
Google Voice is dan ook geïntegreerd in je Hangouts, zelfs in je Google Chrome browser. Je krijgt een eigen (Amerikaans) nummer erbij.
Reputatie 2
Badge
Werkt natuurlijk alleen als je een WIFI verbinding hebt, anders betaal je 3G data kosten. Wel zijn de databundels in USA ongeveer even duur als binnen de EU, dus dat valt wel mee.
Denk je er ook aan dat je een quad band telefoon nodig hebt? In de USA gebruiken ze andere frequenties dan binnen Nederland.
Werkt natuurlijk alleen als je een WIFI verbinding hebt, anders betaal je 3G data kosten. Wel zijn de databundels in USA ongeveer even duur als binnen de EU, dus dat valt wel mee.
Denk je er ook aan dat je een quad band telefoon nodig hebt? In de USA gebruiken ze andere frequenties dan binnen Nederland.

Klopt, gaat over WiFi of 3G/4G, maar dat is vaak het geval in je hotel of werkplek.

Ik was vergeten te melden dat je met Google Voice ook van overal ter wereld naar de VS & Canada gratis kan bellen :D

En verder is dit handig: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.hangoutsdialer&hl=en
Reputatie 6
Badge +5
Het is zeker een interessante optie als je in het buitenland op een WiFi-netwerk zit.
Verder heb ik niks meer van de topicstarter 1aemeind gehoord helaas.
Ik hoop nog wat van hem te horen.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Beste 1aemeind,
Helaas hebben we niks meer gehoord van je.
Dat is jammer, want we helpen je graag.

Nu zal ik het topic afsluiten.
Als je nog vragen hebt, kan je een nieuw topic openen, en helpen we je graag daar weer verder.
Vriendelijke groet,
Ben