beantwoord

Actuele levertijd Samsung S21 Ultra

  • 28 November 2021
  • 3 reacties
  • 195 x bekeken

Ik heb de s21 Ultra besteld, er stond duidelijk bij, op voorraad, direct leverbaar.

Maar bij bestelstatus krijg ik toch al de hele dag de melding 'Wachten op voorraad'.

Er werd ook gezegd 'voor 21u besteld, morgen in huis'. Niet dus. 

Ik vraag me nu af hoe het echt zit met de levertijd en voorraad en wanneer ik mijn toestel dan ontvang.

icon

Beste antwoord door carbear 30 November 2021, 08:50

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Dat is niet echt duidelijk dan.. Met black friday kan het soms iets drukker zijn waardoor je een beetje vertraging krijgt. Ik hoop dat je ‘m snel binnen hebt! Je krijgt vanzelf een bericht van Tele2 of je wacht op een medewerker die kan de bestelling voor je controleren.

Zeker niet duidelijk, maar het wordt nog gekker…
Kreeg uiteindelijk een bezorgafspraak voor 23 december! Dat is bijna een maand wachten voor een toestel dat zogezegd op voorraad was en de volgende dag zou komen.
Snap wel dat het drukker is, maar dit duurt echt veeeeel te lang.
Ik heb dan ook geannuleerd en mijn verlenging via mobiel.nl aangevraagd, die wel normale levertijden hebben.
Nu is het helaas wel weer zo dat ik moet wachten tot de annulering in het systeem verwerkt is, terwijl ik nog steeds verleng bij Tele2 

Zucht….

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Tillieu zoals @carbear zegt ligt het inderdaad aan de drukte op dit moment. Ik had de jouw toestel nog gecheckt en deze is inderdaad wel op voorraad, echter kwam de vertraging door de drukte bij AMP. Zoals in je andere topic ook aangegeven, verwacht ik dat de annulering op donderdag 2 of vrijdag 3 december verwerkt zal zijn. 

Laat je het ons weten als je je nieuwe bestelling hebt kunnen doen? Ik hoor het graag van je! :smile: