beantwoord

activeren sim

  • 14 februari 2016
  • 3 reacties
  • 164 x bekeken

heb nieuwe simkaart in nieuwe telefoon gedaan ( nieuw abonement / verlengt)
maar heb geen verbinding
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 16 februari 2016, 15:55

Hoi Conny64,
Heb je je nieuwe simkaart wel al geactiveerd via je MijnTele2 omgeving?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Conny64,
Heb je je nieuwe simkaart wel al geactiveerd via je MijnTele2 omgeving?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Conny64,
Ik ben benieuwd of je simkaart inmiddels werkt of niet. Laat je het mij even weten? Want als het nog niet werkt, help ik je graag verder.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Conny64,
Ik heb geen reactie meer van je gehad. Om die reden sluit ik je topic. Als je toch nog een vraag hebt, kun je het beste een heel nieuw topic openen.
Groetjes Kiko