beantwoord

Activeren mijn tele2 account

• 10 maart 2015
  • 7 reacties
  • 257 x bekeken

Goedemiddag, het lukt mij niet mijn tele2 account te activeren. Hoe los ik dat op? :?
icon

Beste antwoord door TinekeLub 13 maart 2015, 16:44

Ik heb gebeld, heb ook problemen met mobiel internet.... Account activeren is opgelost. Bedankt.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi Tineke!

Fijn dat het al is opgelost!:) Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, stel deze dan gerust.

Groetjes,

Su Ling
Ik heb gebeld, heb ook problemen met mobiel internet.... Account activeren is opgelost. Bedankt.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Tineke,

Dat is je naam, volledige adres en woonplaats!:) Ik zie het graag tegemoet. Fijn weekend!

Groetjes, Su Ling
Dat zou fijn zijn maar wat bedoel je met NAW gegevens?
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Tineke!

Ah, dat is inderdaad een bekend issue bij ons! We zijn er mee bezig om dit op te lossen. Ik zou graag even willen kijken of het activeren mij lukt. Zou je mij je NAW-gegevens en klantnummer/geboortedatum in een privébericht willen sturen?

Groetjes,
Su Ling
Hallo, bedankt voor je reactie. Ik wil mijn account activeren en als ik mn mail adres invul bij activeren krijg ik wel de link opgestuurd. Als ik die aanklik kom ik weer op hetzelfde scherm terug waar ik of kan inloggen of weer mn mailadres moet invullen om te activeren... Dat schiet niet echt op dus..
Reputatie 4
Badge +5
Hoi TinekeLub,

Ik ga je hierbij helpen hoor!:) Ik zou graag willen weten of je voorheen wel in hebt kunnen loggen in je Mijn Tele2. Mocht je je account nog moeten activeren,dan wil ik je vragen dit eerst met je e-mailadres te proberen. Werkt het dan nog niet, probeer het dan even te activeren met je mobiele nummer. Kan je mij laten weten bij welke stap je vastloopt en of je een foutmelding te zien krijgt?

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Su Ling