beantwoord

abonnement opzeggen

• 24 december 2015
  • 3 reacties
  • 336 x bekeken

Hoi Tele2. Wanneer ga je failliet? Ik vraag het maar even omdat klantvriendelijkheid in je procedures niet op de eerste plaats staan. Bedrijven die onvriendelijk voor klanten zijn redden het doorgaans niet. Graag vertel ik je waarom ik deze vraag stel : Ik kreeg een factuur die niet klopt en opende een chatsessie. De medewerker was wel vriendelijk maar verleent geen klantenservice omdat ze dat volgens de procedure bij uw bedrijf niet mag. Ik moet zelf een formulier invullen waarop ik invul wat ik in die chatsessie met uw medewerker aan het bespreken ben. Dan vraag ik me af wat de reden is dat de medewerker dat formulier niet even invult terwijl ze me toch in die chatsessie "aan de lijn" heeft. Enfin, ik kreeg er een zodanig ontevreden gevoel over dat ik mijn lopende abonnement per einde looptijd wil beëindigen. Om opgebeld te worden door een medewerker moet een formulier ingevuld worden. Dat heb ik gedaan en ik werd keurig binnen een half uur opgebeld. Uitstekend, hoor je me niet over zeuren dus! De medewerker wilde alleen mijn abonemment niet beëindigen omdat ik nog een contract heb tot december 2016. Dat snap ik en ik wil ook graag beëindigen per einde contract. Dat gaat niet, want het abonnement loopt nog langer dan zes maanden. Heel vaag, want ik wil de beëindiging nu vast doorgeven. Medewerker verwijst me naar uw algemene voorwaarden toen we in discussie raakten. De voorwaarden gelezende hebbende moet ik constateren dat er niets staat over de termijn waarin ik een beëindiging kan doorgeven. Wel over de wijze waarop de beëindiging doorgegeven kan worden - en die wijze heb ik op de juiste manier uitgevoerd. Zie artikelen 3.4 tot en met 3.6 van uw voorwaarden. Dat wilt dus zeggen dat Tele2 mijn probleem maakt van zijn eigen IT-problemen/ policy om geen klantenservice te verlenen. Dat kan ik jammer genoeg voor u niet accepteren. Daarom vraag ik u nu via deze weg om mijn mobiele abonnement per einde looptijd te beëindigen en dit binnen twee weken schriftelijk aan me te bevestigen. Dank voor de medewerking! Groet
icon

Beste antwoord door karin 24 december 2015, 15:09

Tja Piet Lowie, ik snap je frustratie maar dit is een klanten voor klantenforum . Hier opzeggen is al helemaal niet mogelijk en schriftelijke bevestiging zul je dus niet ontvangen. Opzeggen dient uitsluitend telefonisch te gebeuren bij de klantenservice 020-754 4444
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Tja Piet Lowie, ik snap je frustratie maar dit is een klanten voor klantenforum . Hier opzeggen is al helemaal niet mogelijk en schriftelijke bevestiging zul je dus niet ontvangen. Opzeggen dient uitsluitend telefonisch te gebeuren bij de klantenservice 020-754 4444
Reputatie 2
Badge
Hoi Piet,

Dit is een forum voor klanten, dus niet de juiste weg helaas;(
Ik zou gewoon even bellen met tele2 afdeling opzeggingen
Reputatie 5
Badge +3
Op verzoek van de klant zijn echte naam in de berichten aangepast.