Abbonementstoestel doorverkopen

• 4 maart 2019
  • 7 reacties
  • 196 x bekeken

Ik wil graag mijn abbonementstoestel verkopen omdat hij niet voldoet aan mijn wensen. Is de telefoon na levering mijn eigendom?

Wat kan/mag ik doen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 2
Nee, als je nog maandelijks afbetaald, blijft hij tot het eind van Tele2. En anders moet je hem vervroegd afkopen, maar dat kost je geld.
Reputatie 7
Badge +4
Ik wil graag mijn abbonementstoestel verkopen omdat hij niet voldoet aan mijn wensen. Is de telefoon na levering mijn eigendom?

Wat kan/mag ik doen?

Het is geen huurkoop, het toestel is direct na levering jouw eigendom en je mag hem verkopen. Je betaald hem in 24 maanden af, die verplichting blijft gewoon bestaan. Houdt voor je vervangende toestel wel rekening met de requirements die Tele2 heeft, namelijk een 4G toestel met de juiste frequenties.

Wat kan/mag ik doen?

Het is geen huurkoop, het toestel is direct na levering jouw eigendom en je mag hem verkopen. Je betaald hem in 24 maanden af, die verplichting blijft gewoon bestaan. Houdt voor je vervangende toestel wel rekening met de requirements die Tele2 heeft, namelijk een 4G toestel met de juiste frequenties.

Bedankt voor de reactie. Wil graag de iPhone XS max, dat lijkt mij dus geen probleem!
Reputatie 2
Mooi! Als dat zo is heb ik ook weer wat geleerd ... Maar je blijft wel afbetalen (aan een toestel dat je niet meer hebt). Oké ...
Reputatie 7
Badge +2
Inderdaad de XS max zou geen probleem zijn als je de volgende modellen koopt de A1920 of A1921
Reputatie 5
Badge +1
Of je betaalt hem in een keer. Dat mag ook.
Reputatie 4
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen