beantwoord

Aankoopbewijs Xiaomi 12

  • 5 April 2022
  • 9 reacties
  • 121 x bekeken

Goedemiddag,

Ik heb laatst een xiaomi 12 besteld met de actie van de tv en soundbar, nou probeer ik deze tv en soundbar te bestellen en wordt deze aanvraag steeds afgekeurd omdat ik geen officieel aankoopbewijs heb.

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

In mijn mail van tele2 zit alleen een samenvatting van het contract en deze keurt hij niet goed.

Bij voorbaat dank.

icon

Beste antwoord door Nick kweekel 11 April 2022, 13:22

Bekijk origineel bericht

9 reacties

Hallo Marciano,

 

Ik heb nu de soundbar met subwoofer binnen gekregen, alleen de tv laat nog op zich wachten. Is dat normaal of is er iets mis gegaan? 

Alvast bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +12

@ShayPot Superfijn om te horen dat je hem hebt ontvangen! Graag gedaan! 😎

Hey @Nick kweekel tof om te horen dat je de soundbar hebt ontvangen! Bevalt ‘ie een beetje? Ik ga er niet vanuit dat er iets is misgegaan hoor. Ik heb even op de website gekeken en ik zie dat het maximaal 45 dagen kan duren voordat je je cadeaus ontvangt. Ik gok dat je TV er nog aankomt, maar vraag het voor de zekerheid nog even bij Xiaomi na. Dat kan via deze pagina: https://xiaomi.myactions.eu/contact

Laat je het me weten als je een reactie van ze hebt? 😄

Ik heb ook hetzelfde probleem

Reputatie 7
Badge +12

Hey Nick, allereerst supertof om te horen dat je voor de Xiaomi 12 hebt gekozen en ik snap natuurlijk dat je je TV en soundbar zo snel mogelijk wil claimen! En daar help ik je direct met alle plezier bij. 💪

Stuur mij even een privébericht met je IMEI-nummer, ordernummer, type toestel en e-mailadres. Dan vraag ik de Hardware factuur direct voor je op. Deze zal je nodig hebben om je cadeaus te claimen.

Ik hoor het graag van je en ik wens je alvast heel veel plezier met die toffe cadeaus! Ik ben erg jaloers, ik heb net namelijk net zelf een TV gekocht, haha! 😂 Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je een hele fijne avond!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @ShayPot voor jou geldt uiteraard hetzelfde als voor Nick.

Zou je je eigen topic willen starten en je vraag daar stellen? Op die manier kan ik bijhouden hoeveel topics en vragen er binnenkomen. Dat kan gemakkelijk via deze link: https://forum.tele2.nl/topic/new?fid=368

Stuur me ook direct even een privébericht met je IMEI-nummer, ordernummer, type toestel en e-mailadres. Dan help ik je direct verder! 😎

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Nick kweekel @ShayPot hebben jullie de hardware factuur al ontvangen?

Ik hoor het graag van jullie!

‘’Hey Nick, allereerst supertof om te horen dat je voor de Xiaomi 12 hebt gekozen en ik snap natuurlijk dat je je TV en soundbar zo snel mogelijk wil claimen! En daar help ik je direct met alle plezier bij. 💪

Stuur mij even een privébericht met je IMEI-nummer, ordernummer, type toestel en e-mailadres. Dan vraag ik de Hardware factuur direct voor je op. Deze zal je nodig hebben om je cadeaus te claimen.

Ik hoor het graag van je en ik wens je alvast heel veel plezier met die toffe cadeaus! Ik ben erg jaloers, ik heb net namelijk net zelf een TV gekocht, haha! 😂 Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je een hele fijne avond!’’

 

Hey,

Ik heb de hardware factuur ontvangen en alles is gelukt! Ik ben snel en netjes geholpen, erg fijn.

 

Heel erg bedankt en groetjes.

Reputatie 7
Badge +12

Superfijn om te horen, Nick! 

Graag gedaan en ik hoop dat je die mooie cadeaus snel in huis hebt! 😍

Hopelijk tot ziens en een fijne dag gewenst! 

Hey Marciano,

Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb ook de facatuur via email gekregen!

 

Dank u!

Reageer