beantwoord

Aankoopbewijs

  • 8 June 2019
  • 3 reacties
  • 2683 x bekeken

Beste Tele2

Anderhalfjaar geleden had ik een telefoon met abonnement gekocht en afgesloten bij jullie.

Laatst is er een hardwarefout ontstaan en ik wilde de garantie die u levert gebruiken, maar ik ben helaas de hardcopy van het aankoopbewijs kwijtgeraakt. Is er een mogelijkheid dat het aankoopbewijs nog een keer wordt verstuurd (bv via mail) waardoor ik toch garantie kan krijgen?

Ik zou graag een reactie tegemoet zien komen.

Met vriendelijke groet,

Willem Koopal
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 11 June 2019, 13:19

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Bij Tele2 gekocht toch? Dan hebben ze alle informatie. Ik denk beter naar hun bellen morgen. Vaak ze afschrijven van je rekening met eerste factuur naar aankoop. Voor mij zo geweest. Succes er mee
Reputatie 7
Badge +12
Kijk eens of je hem via de reperatiepagina toch kunt aanmelden.
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-laten-repareren/
Reputatie 6
@willem845 Welkom op ons forum :)

Mits je abonnement is afgesloten via onze klantenservice, website of via een Tele2 winkel dan kunnen we een kopie van je garantiebewijs voor je regelen. Heb je echter via een andere winkel een Tele2 abonnement afgesloten dan kun je daarvoor terecht bij de betreffende (web)winkel.

Rechtstreeks bij ons besteld? Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Je voor- en achternaam
- Je adres inclusief postcode en woonplaats
- Je geboortedatum én de laatste vier cijfers van je IBAN
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!