beantwoord

5G doet het niet

  • 26 April 2022
  • 1 reactie
  • 161 x bekeken

Hoi!

Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe abonnement en een nieuwe telefoon (iPhone 13). Hierbij heb ik een abonnement met 5G. Echter heb ik nog nergens 5G gehad. Ik merkte het thuis al op, maar dacht dat het misschien net niet helemaal goed binnen de dekking van 5G viel. De laatste dagen heb ik op wat andere locaties mij WiFi uitgezet en er extra op gelet, maar ik heb overal 4G en letterlijk nergens 5G. Terwijl ik er wel voor betaal. 

Waar gaat dit mis? :) Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 29 April 2022, 12:41

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hey Celine, allereerst tof om te horen dat je de iPhone 13 hebt! Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet! Ik heb gelijk even gekeken en ik zie geen 5G add on in je account. Heb je die toevallig opgezegd?

Als je me je ordernummer stuurt, kijk ik direct nog eens met je mee. Ik wil namelijk dat je wel echt kunt genieten van 5G! 😄

Reageer