3 grote problemen

• 1 augustus 2015
  • 4 reacties
  • 178 x bekeken

Beste Tele2,

Ik ben al geruime tijd, bijna twee jaar, trouwe abonnementhouder bij u.
Zo tevreden dat ik het abonnement zelfs heb verlengd.
Soms betaal ik een hogere rekening dan dat ik heb afgesloten, maar dit komt meestal omdat ik boven mijn internetbundel zit. Ik krijg hier dan ook netjes een waarschuwingsbericht van, pas mijn internetgebruik aan en betaal alle kosten boven mijn bundel gewoon.
Echter schrok ik een beetje van mijn rekening van € 209.84.
Dit is wel erg hoog voor iemand met een abonnement van pak een beet €30 per maand.
Tot mijn spijt heb ik dan ook géén waarschuwingsbericht gehad van Tele2, die ik normaliter wel altijd netjes krijg.
Ik heb dus niet gemerkt dat ik zó ver boven mijn bundel zit, zo iets is mij nog nooit gebeurd. (andere facturen als bewijs)
Daarbij kan ik al een aantal maanden niet inloggen op mijn.tele2, ik heb dus ook geen mogelijkheid om mijn facturen in te zien.
Ik heb het wachtwoord al tig keer veranderd, codes ingevuld, maar het lukt me niet om in te loggen. Ook hierdoor kon ik mezelf niet behoeden tot het maken van zo'n groot bedrag buiten mijn bundel. Hopelijk kunt u mij helpen, want dit is erg veel geld voor een jonge student.

Met vriendelijke groeten,
Mike Koudenburg

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Beste Mike,
Ik kan me voorstellen dat je schrikt van zo'n hoog bedrag ja!
En het is goed van je dat je hier op het Forum komt om dit ons te vertellen.

Ik wil graag controleren hoe alles is verlopen mbt je factuur... Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.
Zou je me alsjeblieft een prive-bericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Telefoonnummer
- Email adres
Wij gaan er dan voor zorgen dat het onderzocht wordt.
Een prive-bericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben

Ps. Zo kan ik ook de MijnTele2 zaken bekijken. Je hebt MijnTele2 toch al wel een keer geactiveerd, mag ik hopen?
Hoe dit allemaal werkt, kan je hier lezen:
Activeren - MijnTele2
Ik kan nog niet zeker zeggen of ik daarmee ook alles direct kan oplossen, maar zo kan ik wel alvast de standaard checks bekijken.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Mike,
Had je mijn bericht nog gezien?
Ik mis helaas nog enkele gegevens van je.
Dank je wel,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Mike
Ik heb het MijnTele2 account bekeken, het alles staat goed, zoals ik het kan zien.
Wat krijg je precies te zien? En zie je dat ook als je het probeert met een andere browser?
Kan je een screenshot sturen?
Ik heb je nog een prive-bericht gestuurd met informatie.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Mike,
Ik heb je zojuist nog een bericht gestuurd.
Kan je ons anders een screenshot sturen met het scherm dat je krijgt als je probeert in te loggen?
Groet,
Ben