2x reparatie mislukt, ik wil een nieuw toestel!

• 9 februari 2016
  • 6 reacties
  • 175 x bekeken

Ik heb een telefoon met een ernstig defect. Vanaf nieuw 22 okt. 2015 crasht het toestel regelmatig en gaat dan continu proberen opnieuw op te starten. Dit lukt alleen niet want hij blijft crashen tijdens opstarten. Ik moet dan de accu er uit trekken, af laten koelen en nog eens proberen. Dit kan uren duren!
Ik heb eerst wat software updates en reset pogingen gedaan. Daarna heb ik hem opgestuurd ter reparatie. Na een paar weken kreeg ik hem terug; met dezelfde fout er nog in...
Na een paar telefoontjes weer opgestuurd, met de belofte dat het uitvoerig onderzocht en gerepareerd zou worden. Vorige week kreeg ik hem weer terug en dezelfde avond nog crasht hij weer!
Ik heb een email gestuurd met mijn klacht. Daar wordt niet op gereageerd. Vandaag 2x de klantenservice gebeld maar die kunnen me ook niet veloven dat ik een nieuw toestel krijg. Ik heb niet het vertrouwen in nog een reparatie poging.
Via de telefonische klantenservice kom ik ook noet verder

Help!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Ps. Het komt ook voor als het toestel stand by is. Oververhitting is niet de oorzaak, wel een gevolg. Ook ligt het niet aan de software of apps. Want na een reset gebeurt het ook...
Tele2 heeft geen mailadres voor klanten. Om welk merk toestel gaat het?
LG G4
Ok ik kan me voorstellen dat je niet staat te springen om weer een reparatie.
Ik zou als ik jou was deze klacht eens melden bij de servicedienst van LG
kijk op
m.lg.com
telefonisch te bereiken op

0900-5435454
Kosten 35 cent per gesprek.

Ik ben heel benieuwd wat zij met je klacht doen.

Succes en ik hoor het graag
Dat helpt ook niet, die man kan ook niets afdwingen bij Tele2. Het staat in ieder geval geregistreerd bij LG. Hij adviseerd het toestel weer op te sturen.
Ik heb hetzelfde probleem. Heb een Samsung S5 Neo. Al ter reparatie opgestuurd en teruggekregen maar probleem blijft bestaan. Bij het opnieuw aandoen van de mobiel elke keer de melding dat de achterklep niet goed gesloten is. Op moment dat ie de aps gaat installeren loopt ie vast. Dan gaat de mobiel vanzelf uit en start weer op. Wil ik weer verder gaat dat niet want hij blijft uit/aan gaan. Ook bij een samsung service punt geweest. Zij hebben, net als ik voordat ik m opgestuurd heb, een hard reset gedaan. Maar helaas probleem blijft bestaan. Weet iemand hier een oplossing voor?