beantwoord

090x nummers deblokkeren

  • 14 februari 2016
  • 5 reacties
  • 195 x bekeken

Ik wil mijn 090x deblokkeren. Lukt niet via mijn tele2 wat nu?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 16 februari 2016, 16:14

Hoi Jesser6,
Kan het zijn dat je nog geen 2 facturen betaald hebt? Bij nieuwe klanten wordt dit automatisch geblokkeerd. Nadat er 2 facturen zijn betaald verdwijnt deze blokkade vanzelf.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Jesser6,
Kan het zijn dat je nog geen 2 facturen betaald hebt? Bij nieuwe klanten wordt dit automatisch geblokkeerd. Nadat er 2 facturen zijn betaald verdwijnt deze blokkade vanzelf.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Nee ik heb mijn abbo al veeel langer dan 2 maanden
Reputatie 5
Badge +4
Hoi hoi,
Zou je mij in een privebericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Dan kijk ik even met je mee wat er mis gaat. Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Jesser6,
Ik heb helaas geen gegevens van je ontvangen. Wil je dat ik nog je 090x nummers deblokkeer of heb je het inmiddels via een ander kanaal geregeld? Als je mijn hulp nog hard kun gebruiken, wil ik je vragen om alsnog je gegevens naar mij te sturen via een privebericht. Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Jesser6,
Aangezien ik niks meer gehoord heb, sluit ik je topic. Als je toch nog een vraag hebt, kun je het beste een heel nieuw topic openen. Je wordt dan door mij of een van mijn collega's geholpen.
Groetjes Kiko