Xbox one x kan niet online.

Ik heb sinds vrijdag een xbox one x. Helaas kan ik niet online wegens dat de NAT type op strikt staan deze moet open. Helaas heb ik van alles geprobeerd om het voor elkaar te krijgen. Ip veranderen en poorten open zetten maar. Niks lukt. Wie heeft er misschien een oplossing. Terwijl ik op de ps4 pro wel online kan gamen. Nadat ik deze NAT type veranderd had. Groetjes Jessica pilon

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er zijn een aantal topic op dit forum met dezelfde vraag. Gebruik even de zoekfunctie.
Reputatie 7
Badge +5
Wie koopt er dan ook een Xbox 🙄

In "tips van uit de community" kijken.
Ook geeft de xbox one x steeds aan dhcp fout aan.
Ik vraag me af of het probleem bij xbox ligt. Is dat alleen maar bij een xbox dan. Er zijn ook genoeg problemen met internet en ps4.
Het is gewoon raar dat tele2 zo moeilijk doet. Heb meerdere malen met ze gebeld maar kunnen verder ook niks.
Reputatie 5
Badge +3
Helaas kunnen wij je hier niet mee helpen. Ik raad je inderdaad aan bij tips vanuit community te kijken naar nat types daar zijn meerdere goede topics over. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 3
jessicapilon schreef:

Het is gewoon raar dat tele2 zo moeilijk doet. Heb meerdere malen met ze gebeld maar kunnen verder ook niks.

Tele2 biedt geen support op gaming apparaten.

Ik heb zelf een PS4 en had ook wat issues met het oudere modem, geen idee of klanten deze überhaupt nog in huis hebben.

Stap 1: Welke modem heb je? Heb je de witte? Top! Zo niet, bel de helpdesk, meld dat je een nieuwe modem wilt vanwege xbox / ps4 compatibiliteit problemen. Wacht op de nieuwe modem, sluit hem aan.
https://forum.tele2.nl/tips-vanuit-de-community-328/een-kennismaking-met-de-zte-dualband-modem-van-tele2-60489

Stap 2: Als je gekloot hebt met de instellingen op dat ding, reset de modem dan naar fabrieksinstellingen.

Stap 3: Wachten, klaar.

Met de nieuwe modem werkte alles direct voor me, geen DMZ, NAT, port forward instellingen nodig.

Reageer