vraag

Xbox one s op modem

• 28 maart 2017
  • 5 reacties
  • 514 x bekeken

Hallo,

Sinds enkele dagen heb ik een xbox one s. Deze heb ik via een kabel aan het modem verbonden. Elke keer wanneer ik de xbox uit zet, moet ik bij het opnieuw opstarten van mijn xbox, het modem van de stroom halen. Alleen dan maakt de xbox verbinding met xbox live. Hoe verhelp ik dit probleem?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hoi V.va.reenen,

Welkom op ons forum:)

Vreemd dat je verbinding met xbox live weg is na het uitzetten van je xbox.
Heb je de instellingen van je xbox live al nagekeken.
Heb je misschien je draadloze verbinding op je xbox ook aanstaan, dit kan een conflict met elkaar geven.
Met andere apparaten die bekabeld verbonden zijn, zijn daar ook problemen mee?

Graag hoor ik van je of het opgelost is.

Groetjes van Jeanette van Tele2
Hallo Jeanette,
Bedankt voor je reactie. Een xbox pakt automatisch de bekabelde verbinding. Als die kabel er niet in zit, dan heb je de mogelijkheid om draadloos een WiFi verbinding te maken.
Volgens mij ligt het aan het modem. Als ik het modem van de stroom haal en weer aansluit, heb ik na een paar minuten weer internet.
Niet de gebruikelijke wijze, hoe apparatuur hoort te werken, maar voor nu helpt het even. ( tot dat ik mijn xbox dus weer uit zet).

Probleem is dus nog niet opgelost 😞.

Groetjes Vincent
Reputatie 1
Badge +1
Hoi V.va.reenen,

Er is hier al meer over op het forum geschreven. Misschien dat je de instellingen in je modem moet veranderen om een betere verbinding te krijgen.

Probeer de instellingen van deze link en kijk of het dan lukt om de internetverbinding op je xbox te houden.

Graag hoor ik van je of dit geholpen heeft.

Reputatie 1
Badge +1
Hoi V.va.reenen,

ik zou graag willen weten of het gelukt is met het verbinden van je xbox met het internet.

Reputatie 1
Badge +1
wegens inactiviteit ga ik dit topic sluiten