beantwoord

XBOX ONE Nat -Type = Open COD Black Ops 3 Nat-Type Strict . hoe kan dat

• 18 november 2015
  • 8 reacties
  • 1364 x bekeken

Ppff kan iemand mij helpen. !!! Zins ik tele 2 heb als internet. Is de NAT - type van me xbox strict. NA Heel lang zoeken op het internet is het gelukt om die NAT-Type open te krijgen .. nou komt het volgende. Bij sommige spellen staat de Nat - type weer op strict omdat die server via een andere poort gaan van me modum ... nou weet ik helemaal niet hoe ik poorten moet open maken laatst staan een eigen maken .. ben niet zo'n computer mens.. kan iemand me helpen...! Of weet je iemand die me.kan helpen . Stuur even een bericht
icon

Beste antwoord door Ciana van Tele2 30 november 2015, 20:22

Hey Joey.C!

Ik vrees dat ik je ook niet verder kan helpen. Helaas ondersteunen we dit niet, maar er zijn genoeg topics aan gewijd! Ik heb hier alvast eentje voor je te pakken. Mocht je hier niks aan hebben, raad ik je aan om nog even verder te neuzen op ons forum 🙂.

Groetjes, Ciana
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Badge +5
Tja, dat leg je ook niet zomaar even uit aan iemand die nooit een router heeft ingesteld met geavanceerde instellingen.

Maar als je Het type en model modem van Tele2 hier nog even noemt (desnoods een foto ervan erbij) dan zijn er vast wel een paar forumgenoten die je kunnen helpen die poorten misschien open te krijgen.

Tele2 is niet gamer-vriendelijk dus ga er niet vanuit dat het ook echt allemaal gaat lukken.

Zelf ben ik niet bekend genoeg met de nieuwere modems van Tele2 om je precies te vertellen waar je wat in moet stellen, want ik ben al 8 maanden bij een andere provider.
Ik heb een Technicolor TG789bvn modum
Reputatie 2
Badge +2
Hey Joey.C!

Ik vrees dat ik je ook niet verder kan helpen. Helaas ondersteunen we dit niet, maar er zijn genoeg topics aan gewijd! Ik heb hier alvast eentje voor je te pakken. Mocht je hier niks aan hebben, raad ik je aan om nog even verder te neuzen op ons forum 🙂.

Groetjes, Ciana
Is er al iets meer bekend omtrent de instellingen van Xbox One en de bijbehorende spellen....????
Alles op DMZ zetten onbeveiligd en voor OPS3 ook en eigen poort maken . de poorten die je kan openen staat in het spel bij verbinding.

er kan niks gebeuren xbox one en ps4 , het is niet intressand voor hackers.
Reputatie 4
Badge +3
Hi Joey,

Ondanks dat we dit niet ondersteunen, wil ik me wel een klein beetje bemoeien met jouw situatie. Ik kan het je natuurlijk niet verbieden, maar ik raad je wel af om jouw PS4 in DMZ te schakelen zonder dat daar een vorm van beveiliging tussen komt. Misschien is DMZ in combinatie met een https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/externe-router/]externe router een idee?

Groetjes,
Rick
ey rick nee boeit me niet meer hij doet het nu en ga hem niet weer veranderen. heb een week moeten wachten voor dat ik antwoord krijg van jullie . wat overgens natuurlijk niet hielp . enn heb het zelf allemaal moeten doen. da is me niet gelukt dus heb er een ict er bij moeten halen. plus ik ga geen routers kopen omdat jullie k. u.t modms geven...
en me xbox loopt nu als een zonnetje... dus ik laat hem lekkerzo.

als nog bedankt
Joey help.

Ik heb dezelfde router als jij hebt, maar mijn xbox one blijft op strikt staat ookal heb ik alle poorten open gezet.
Kun je mij vertellen hoe jij hem in godsnaam op open hebt gekregen?

Gr. Rick