beantwoord

Xbox One NAT problemen

  • 10 november 2015
  • 1 reactie
  • 722 x bekeken

Goedendag,

Zoals velen hier op het forum, heb ik ook veel gemieter met de NAT problemen. Hij blijft enkel op strikt staan, terwijl ik met mijn vorige provider nog nooit problemen hiermee heb gehad! Ik heb kort contact gehad met Microsoft, om te kijken of zij mij hiermee misschien konden helpen. Microsoft gaf mij een tip om bij het multiplayer testen is RT RB LT en LB tegelijk in te drukken, dit zou het kunnen verhelpen. Echter na 10/20x proberen veranderde gewoon helemaal niks. Microsoft heeft mij toen ook vertelt dat dan alleen het probleem bij de provider kon zitten, en ik maar contact met hun moest gaan zoeken. Ik heb de klantenservice dus netjes gebeld en zij vertelden mij dat ik hier de oplossing zeker kon vinden. Helaas, helaas heb ik na een dag zoeken nog geen serieus oplossing gevonden! Ik vind dit echt een zeer slechte service van Tele 2 en hoop dat iemand toch nog met een oplossing reageert.. Ik zit er namelijk zeer over te denken om dus maar over te stappen, mits er geen oplossing komt. Ik heb geen glasvezel, dus dat zal het probleem ook niet zijn. Ik wil nog maar is benadrukken dat Tele 2 de problemen die al tijden gemeld worden, is serieus moet gaan nemen.. Alvast bedankt, namens een erg ontevreden klant!
icon

Beste antwoord door JjochemJ 11 november 2015, 12:53

Na lang wrikken en wegen, is het toch gelukt.. Wel wil ik goed benadrukken dat Tele 2 zelf mij hier totaal NIET bij geholpen heeft, en neem hen dat ook zeer kwalijk. Een computer techneut heeft erbij aan te pas moeten komen. Hij heeft mij ook vertelt dat het modem totaal niet staat ingesteld en wil je dit goed installeren, om vervolgens tevreden te kunnen gamen, moet je vanaf de grond alles instellen.. Hij vertelde ook dat als je geen verstand hier van hebt, het ook vrijwel onmogelijk is met dit modem fatsoendelijk te kunnen gamen.. Kortom het is een waardeloos modem als je een game liefhebber bent. Maar ik denk dat velen klanten van Tele 2 hier al wel van op de hoogte waren. Ik zal voor anderen die dit zelfde probleem ondervinden dus staps gewijs even neerzetten wat er gebeurd is.

STAP 1: Ga naar u login van de modem/router/gateway. Log vervolgens in met u inlog gegevens (standaard user en user).

STAP 2: Ga naar de optie TOOLBOX en klik vervolgens op game sharing. Hier aangekomen zet je security UIT en UnP UIT.

STAP 3: Restart vervolgens u modem, zodat de wijzigingen zeker weten zijn opgeslagen!

STAP 4: Keer terug naar u login en log opnieuw in. Ga vervolgens weer naar TOOLBOX en ga weer naar game sharing. Zet nu u UnP weer AAN.

STAP 5: Zet nu u Xbox Live gelinkt aan u Xbox in de colom onderaan. Zet vervolgens ook HTTP gelinkt aan u Xbox erin.

STAP 6: Restart wederom u modem, om zeker te weten dat hij het opslaat!

STAP 7: Restart u Xbox, zodat hij het zeker ververst.

Hij zou het nu moeten doen. Hij gaf bij mij na dit NAT: OPEN aan en ook games die op de cloud van Xbox staan zijn OPEN. Zelfs Black Ops 3 waar veel mensen problemen mee ondervinden, is nu OPEN. Het kan zo zijn dat je poort 3075 nog moet open zetten, hiervoor zul je even op Internet moeten neuzen. Dit heb ik helaas bij het instellen gemist. Maar de beste meneer gaf aan dat in sommige gevallen die poort al geopend is.

Ik hoop dat mensen hiermee geholpen zijn. En wil maar benadrukken -> ben je geen techneut, zoek je hulp NIET bij Tele 2 zelf, zij komen toch niet met een oplossing..
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Na lang wrikken en wegen, is het toch gelukt.. Wel wil ik goed benadrukken dat Tele 2 zelf mij hier totaal NIET bij geholpen heeft, en neem hen dat ook zeer kwalijk. Een computer techneut heeft erbij aan te pas moeten komen. Hij heeft mij ook vertelt dat het modem totaal niet staat ingesteld en wil je dit goed installeren, om vervolgens tevreden te kunnen gamen, moet je vanaf de grond alles instellen.. Hij vertelde ook dat als je geen verstand hier van hebt, het ook vrijwel onmogelijk is met dit modem fatsoendelijk te kunnen gamen.. Kortom het is een waardeloos modem als je een game liefhebber bent. Maar ik denk dat velen klanten van Tele 2 hier al wel van op de hoogte waren. Ik zal voor anderen die dit zelfde probleem ondervinden dus staps gewijs even neerzetten wat er gebeurd is.

STAP 1: Ga naar u login van de modem/router/gateway. Log vervolgens in met u inlog gegevens (standaard user en user).

STAP 2: Ga naar de optie TOOLBOX en klik vervolgens op game sharing. Hier aangekomen zet je security UIT en UnP UIT.

STAP 3: Restart vervolgens u modem, zodat de wijzigingen zeker weten zijn opgeslagen!

STAP 4: Keer terug naar u login en log opnieuw in. Ga vervolgens weer naar TOOLBOX en ga weer naar game sharing. Zet nu u UnP weer AAN.

STAP 5: Zet nu u Xbox Live gelinkt aan u Xbox in de colom onderaan. Zet vervolgens ook HTTP gelinkt aan u Xbox erin.

STAP 6: Restart wederom u modem, om zeker te weten dat hij het opslaat!

STAP 7: Restart u Xbox, zodat hij het zeker ververst.

Hij zou het nu moeten doen. Hij gaf bij mij na dit NAT: OPEN aan en ook games die op de cloud van Xbox staan zijn OPEN. Zelfs Black Ops 3 waar veel mensen problemen mee ondervinden, is nu OPEN. Het kan zo zijn dat je poort 3075 nog moet open zetten, hiervoor zul je even op Internet moeten neuzen. Dit heb ik helaas bij het instellen gemist. Maar de beste meneer gaf aan dat in sommige gevallen die poort al geopend is.

Ik hoop dat mensen hiermee geholpen zijn. En wil maar benadrukken -> ben je geen techneut, zoek je hulp NIET bij Tele 2 zelf, zij komen toch niet met een oplossing..