beantwoord

Geen toegang tot forum met wifi

  • 8 February 2020
  • 3 reacties
  • 112 x bekeken

Gisteravond na een vraag over mijn TV decoder geplaatst te hebben, nog een paar mogelijke oplossingen van oude gerelateerde topics geprobeerd. Een oplossing van die topics was om de Modem en de decoder op nieuw op te starten. Na beide apparaten ongeveer 2 min van de stroom gehaald te hebben eerst de modem aan tot dat die weer internet groen had branden (witte modem). Daarna de TV decoder aan en wachten of het gelukt was, helaas moet ik nog meer geduld hebben.  Maar nu voor het rare, daarna probeerde ik weer via wifi op het forum te komen of er nog reacties zijn geweest alleen lukte dat niet meer. Ik heb andere tele2 sites geprobeerd maar geen probleem andere dingen gegoogeld ook geen probleem. Nu heb ik dat probleem nog steeds (volgende morgen) En dat ik nu toch op het forum schrijf komt omdat ik via de hotspot van mijn telefoon (ook Tele2) internet gebruik.

Hebben meer mensen hier last van?  

mvg JP

icon

Beste antwoord door gueseira 8 February 2020, 11:36

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Nee, hier gewoon forum via wifi. Wat voor error krijg je? Heb je een alternatieve DNS in gebruik?

Ik 

Nee, hier gewoon forum via wifi. Wat voor error krijg je? Heb je een alternatieve DNS in gebruik?

Ik krijg geen error, de laadbalk van de site blijft op 1 cm steken. De browser die ik gebruik is safari maar op chrome heb ik hetzelfde probleem. En bij mijn weten gebruik ik geen alternatieve DNS.

alvast bedankt voor het meedenken!

Net alles weer helemaal opnieuw afgesloten losgehaald etc. 

Ben nu weer op forum via Wifi 

en de tv werkt ook weer 

vriendelijk bedankt Eric