beantwoord

Verbindingsset

  • 26 juni 2018
  • 3 reacties
  • 5949 x bekeken

Hi,

Sinds 20juni 2018 heb ik internet vanaf Tele2 enkele dagen hiervoor heb ik mijn pakket ontvangen. Naast mijn bestelling heb ik ook een verbindingsset besteld.
Alleen heb ik deze niet nodig ipv een verbinding set heb ik een versterker nodig.
Helaas na contact met de klantenservice krijg ik te horen dat ik deze niet kan terug sturen ivm wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Maar ik zit officieel mijn 14 dagen.
Volgens de Consumenten bond gaat mijn bedenktijd in wanneer ik mijn packet heb ontvangen.
Zie hieronder informatie van de Consuwijzer.

De bedenktijd
Als u koopt op afstand hebt u een wettelijke bedenktijd van veertien dagen. Uw bedenktijd begint op de dag nadat u het product hebt gekregen. Koopt u geen product maar een dienst? Dan gaat de bedenktijd in op de dag nadat u de dienst bestelt. Koopt u een product en een dienst samen? Dan begint de bedenktijd ook pas op de dag nadat u het product krijgt.

Graag wil de mogelijkheid om het verbingsset te kunnen retourneren.

Met vriendelijk groet,
Funda Sengunlu
icon

Beste antwoord door Patrick van Tele2 13 juli 2018, 11:31

HI fsengunlu,

Ik heb verder niks meer van je gehoord? Kan ik je nog ergens mee helpen?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi fsengunlu,

Ik heb je een privébericht gestuurd!

Groetjes,
Patrick van Tele2
Reputatie 5
Badge +3
HI fsengunlu,

Ik heb verder niks meer van je gehoord? Kan ik je nog ergens mee helpen?
Reputatie 5
Badge +3
Topic gesloten wegens inactiviteit!