beantwoord

verbindingsset

• 19 februari 2017
  • 6 reacties
  • 207 x bekeken

Ik heb mijn verbindingsset gekregen en nu wil ik mijn tv verplaatsen maar zie tot mijn verbazing dat er staat dat het pas vanaf 21 febr. kan.
Is dit gebruikelijk met een verbindingsset of is dat gewoon dat tele2 er een datum in moet zetten.
Kan me namelijk niet voorstellen dat er een datum in moet komen omdat ik geen nieuw contract ben aangegaan.
Helaas kan ik tele2 niet bellen met de vraag en wordt mijn huis nu ingericht dus hopelijk kan iemand mij hier antwoord op geven.
Bedankt alvast.
icon

Beste antwoord door BaardDraakje 19 februari 2017, 18:50

Dit komt voornaamelijk door de administratieve verwerking bij Tele2 😛
Klinkt vreemd wat ik nu ga zeggen. Maar het systeem registreert ook voor verbindingssets een " ingangsdatum " puur omdat het niet anders kan in het systeem wat ze gebruiken. Maar dit is puur administratief. Zodra je ze hebt kan je ze gebruiken.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De set zal wel werken. Start het tv abonnement niet pas de 21e?
Dank voor je antwoord Eric
Nee ik heb alles al in 1 van tele2 heb alleen het verbindingsset besteld en ze heeft aan de telefoon duidelijk gezegd dat er niets veranderd aan mijn abo.
Reputatie 7
Badge +4
Mm.. kijk maar eens goed naar wat er bevestigd is. In iedergeval zal de set wel werken.
Hij doet het gelukkig dus waarom ze een datum erin hebben gezet is mij een raadsel. Had mijn contract nagekeken en daar was gelukkig niets aan veranderd. Dank je wel Eric.
Reputatie 5
Badge +2
Dit komt voornaamelijk door de administratieve verwerking bij Tele2 😛
Klinkt vreemd wat ik nu ga zeggen. Maar het systeem registreert ook voor verbindingssets een " ingangsdatum " puur omdat het niet anders kan in het systeem wat ze gebruiken. Maar dit is puur administratief. Zodra je ze hebt kan je ze gebruiken.
Badge +1
Hoi Yvon,

Ik neem aan dat het is opgelost, ik zet het topic op gesloten.

Groetjes Heidy