beantwoord

Verbinden zonneninstalatie met router lukt niet

• 26 juni 2018
  • 6 reacties
  • 688 x bekeken

We krijgen de zonne-energie stick niet verbonden net de router
icon

Beste antwoord door Rena Chan 26 juni 2018, 13:23

**Edit**
Heb je gekeken als je goed wifi bereik heb in de plaats waar die module geïnstalleerd is?

Ik kan helaas geen specificatie data sheet van dit apparaat vinden, maar er is een kans dat je modem op een kanaal ingesteld staat die je module niet ondersteunt.

Kijk hoe je modem ingesteld is, je wilt namelijk een kanaal tussen de 1 t/m 11 kiezen voor de 2,4Ghz wifi band.

Kijk hier hoe dat moet.

Ik heb een instructie video gevonden met de setup via de browser in plaats dan via de app.

Probeer je apparaat te resetten en die instructie video te volgen.

Ik heb ook een video met de app setup gevonden

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +2
We missen wel wat informatie hier om je verder te helpen... Welke model apparaat heb je? Is dat verbinding draadloos of bekabeld? Wat lukt niet, of welke fouten krijg jij te zien?
De Growatt WiFi stick van de zonne-energie installatie knippert rood, dat betekent volgens de omschrijving dat hij geen contact krijgt met de Home router
Via de shine app hebben we de WiFi codes ingegeven om hem aan te melden op ons WiFi netwerk.
Dit hebben we gedaan via de mobiele telefoon
Reputatie 7
Badge +5
Vraag of ga eens na welke poort (en) die dongle gebruikt, grote kans dat hij geblokeerd is.
We weten niet hoe dat moet
Reputatie 7
Badge +2
**Edit**
Heb je gekeken als je goed wifi bereik heb in de plaats waar die module geïnstalleerd is?

Ik kan helaas geen specificatie data sheet van dit apparaat vinden, maar er is een kans dat je modem op een kanaal ingesteld staat die je module niet ondersteunt.

Kijk hoe je modem ingesteld is, je wilt namelijk een kanaal tussen de 1 t/m 11 kiezen voor de 2,4Ghz wifi band.

Kijk hier hoe dat moet.

Ik heb een instructie video gevonden met de setup via de browser in plaats dan via de app.

Probeer je apparaat te resetten en die instructie video te volgen.

Ik heb ook een video met de app setup gevonden