beantwoord

Traag internet

• 9 mei 2019
  • 3 reacties
  • 18873 x bekeken

Goedenavond allemaal ,

Ik heb een vraag is het toevallig mogelijk om een nieuwe modem aan te vragen? Ik vind de Technicolor bvn helemaal niks. Ik heb een abonnement afgenomen bij tele 2 dat ik 100 mb binnen zou krijgen maar haal niet eens de 40 mb. En de laatste tijden is m'n internet nog trager geworden en valt ie soms zelfs weg. Heb vaker gebeld naar tele 2 maar elke keer zeggen ze het zelfde. Als het zo doorgaat wordt het overstappen naar een andere provider
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 10 mei 2019, 10:23

Hé talhayetkin,

Haal je deze snelheid bekabeld of draadloos? Voor wifi snelheden kunnen we geen garanties geven omdat er teveel mogelijke storingsbronnen kunnen zijn waar wij als provider geen tot weinig invloed op hebben. Wel hebben we tips om je wifi signaal te verbeteren die je via deze pagina kunt vinden.

Mocht je bekabeld ook niet meer dan 40mbit halen stuur mij dan een privébericht zodat ik kan kijken of er problemen zijn met je verbinding:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé talhayetkin,

Haal je deze snelheid bekabeld of draadloos? Voor wifi snelheden kunnen we geen garanties geven omdat er teveel mogelijke storingsbronnen kunnen zijn waar wij als provider geen tot weinig invloed op hebben. Wel hebben we tips om je wifi signaal te verbeteren die je via deze pagina kunt vinden.

Mocht je bekabeld ook niet meer dan 40mbit halen stuur mij dan een privébericht zodat ik kan kijken of er problemen zijn met je verbinding:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Groet, Kevin
Hé talhayetkin,

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Groet, Kevin

Bekabeld is mijn internet ook zwak. Heb Tele 2 nu inmiddels ongeveer 2 jaar heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad maar de laatste tijden is mijn internet niet meer als de oude. Ik heb een paar keer naar Tele 2 gebeld en elke keer weer zeggen ze hetzelfde "je hebt een instabiele verbinding". Daarna heb ik een monteur toegestuurd gekregen en die zegt dat er niks mis mee is en heeft alleen een modem vervangen. Voel mezelf een beetje opgelicht dat ik ipv 100 mb maar 35 mb krijg.
Reputatie 5
Badge +2
Hé talhayetkin,

Ik heb nog geen privébericht van je ontvangen, was je nog van plan eentje te sturen? Zonder je privégegevens kan ik namelijk niet voor je kijken naar een oplossing.

Groet, Kevin