beantwoord

terugsturen tv ontvanger?

  • 21 April 2020
  • 3 reacties
  • 275 x bekeken

beste, ik heb een nieuw wit modem gekregen voor sneller Internet en deze vanmorgen aangesloten. Nu heb ik ook een brief gekregen met een doos waarmee ik de oude apparatuur terug kan sturen. Het oude modem wat ik heb staat onder de 2 afgebeelde modems die niet teruggestuurd hoeven te worden en ingeleverd kunnen worden bij een milieustraat. De TV ontvanger die ik heb staat wel afgebeeld als apparaat om terug te sturen. Maar als ik die terugstuur heb ik natuurlijk geen tv meer. Het lijkt er dus op dat ik niets terug hoef te sturen maar heb toch de doos en brief ontvangen. Wat te doen?

icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 21 April 2020, 15:13

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Beste Anton,

bedankt voor het uitzoeken. Ja de verbinding werkt prima, ben er bij mee. Zeker in deze tijden van thuiswerken wel erg handig.

mvg. Christiaan 

Reputatie 3
Badge +5

Bedankt voor de gegevens Chris. Ik heb bij deze geconstateerd dat je niks naar ons hoeft terug te sturen. Je mag de brief en de doos als niet verzonden beschouwen. Ik zag dat de nieuwe verbinding het al goed doet. Het lijkt in ieder geval vanuit hier allemaal goed te werken. Ik hoop bij jou thuis ook.

 

Groeten Anton

Reputatie 3
Badge +5

Hoi Chris,

 

Ik zou graag vanuit hier voor je willen kijken of er ook apparatuur retour moet die je nog in bezit hebt. De TV decoder hoeft uiteraard niet terug. Kun je mij de volgende gegevens opsturen?

 

  • Volledige adres (inclusief postcode en woonplaats)
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van het IBAN nummer

 

Je mag dit in een privébericht naar me toe sturen. -→ Privébericht naar Anton

 

Ik hoor het graag. 

Groeten Anton

 

Reageer