beantwoord

terugsturen Tele2 decoder (deel 2)

Reputatie 2
Ik had mijn opmerkingen liever hier geplaatst maar het schijnt dat dit niet meer mogelijk is: https://forum.tele2.nl/randapparatuur-193/terugsturen-tele2-decoder-63008

Als vervolg op het onderwerp dat ik hier aangekaart heb: ik kreeg vandaag voor de derde keer een doos van Tele2 om de decoder in terug te zenden. Deze decoder is sinds 14 februari in het bezit van Tele2, het was verzonden met de eerste doos die ik ontvangen heb:

Toch heb ik nog steeds geen ontvangstbevestiging ontvangen. Ik wil iemand van Tele2 verzoeken om op de situatie te reageren.

icon Beste antwoord door Trinh van Tele2 24 februari 2017, 13:18

Ik heb nogmaals met je mee kunnen kijken en alles staat nu op retour.

@wfdboer
Zou je een eigen topic kunnen aanmaken wanneer je dit nog niet hebt gedaan? Dan kunnen we het controleren. Een eigen topic maak je aan door op 'stel een vraag te klikken'. 🙂

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 Reacties

Heb je in de doos van de retourzending je gegevens vermeld? Naam adres etc, klantnummer en de reden van retournering.
Reputatie 2
@ WhTurner

Ik heb volledig de instructies opgevolgd: de decoder en de bijbehorende bescheiden ingepakt in de voor retourzending bestemde doos en heb vervolgens de adressticker erop geplakt die ik ontvangen had. Die oorspronkelijke adressticker heb ik dus niet meer, die is in het bezit van Tele2 maar op de adressticker die ik vandaag ontving staat ook de afzender te lezen, evenals een streepjescode. Ik neem aan dat dit ook het geval was bij de adressticker van mijn retourzending. Het klantnummer staat overigens niet op de sticker vermeld.
Ik zit met precies hetzelfde. Ook ik heb vandaag een 3de doos ontvangen! Terwijl de apparaten vorige week al retour zijn gegaan.
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb nogmaals met je mee kunnen kijken en alles staat nu op retour.

@wfdboer
Zou je een eigen topic kunnen aanmaken wanneer je dit nog niet hebt gedaan? Dan kunnen we het controleren. Een eigen topic maak je aan door op 'stel een vraag te klikken'. 🙂
Reputatie 3
Badge +1
@Trinh,
Kun je zien wanneer de laatste retourdoos uitgezonden is en is per wanneer de decoder retour gemeld is. TS zegt eigenlijk juist dat er herinneringen komen terwijl de doos al retour was. wfdeboer zegt dat ook. Het lijkt erop dat er iets verkeerd gaat wat betreft uitsturen retourdozen. Dat is onprettig voor klanten en zonde van het geld van Tele2.
Reputatie 3
Badge
Beste Sogeking,

Bedankt voor het meedenken.
Wat ons betreft is het topic nu afgerond.

Als de TS nog vragen heeft dan zie ik dit graag terug in een nieuw topic.

Groet,

Erwin