Terugsturen apparatuur Tele2

  • 2 juni 2016
  • 4 reacties
  • 183 x bekeken

Hallo, ik kreeg gisteren van Thomas Wolters een brief dat ik apparatuur terug moet sturen. Maar dat heb ik al op 10 mei gedaan. Ik heb heb het apparaat dat mij opgestuurd is teruggestuurd omdat dat hetzelfde was als wat ik al had, vandaar. Waarom krijg ij die brief?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Ik wacht op jullie reactie.
Wat is Thomas Wolter, de manager marketing, zijn email adres, dan kan ik hem een mail sturen.
Tele2 heeft geen werkend email adres.!! Je kan het beste de klantenservice bellen. 020 754 4444 Waarschijnlijk is de registratie van de binnenkomst van de apparatuur in de war.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi ceesbosman,

Heb je al contact genomen met onze klantenservice? Mocht je dit nog niet gedaan hebben kan ik met je mee kijken in onze systemen. Zou je mij in een privébericht je naam, adres, plaats, klantnummer en geboortedatum kunnen sturen? Dit kun je doen door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'.

Ik hoor graag van je!
Groet, Trinh