beantwoord

Telfort Amino 540

Goedenavond,
Ik wil wel Glasvezel internet, bellen en TV van Telfort overstappen naar Tele2 maar wie kan mij vertellen of ik nog steeds gebruik kan maken van mijn TV decoder Animo 540? Destijds gekocht van provider Lijbrandt.
Tele2 biedt ook een kastje aan voor interactieve TV om mee op te nemen maar kost me elke maand € 3,- Ik heb 2 van deze kastjes in huis en is niet nodig om deze te huren van Tele2.

Wie heeft ervaring met Amino 540 i.c.m. Tele2?

icon Beste antwoord door eric 10 oktober 2018, 23:24

Je zal toch dat kastje moeten huren bij Tele2. Alleen dan wordt er op jouw aansluiting tv kijken mogelijk. E.e.a. kan ook te maken hebben met specifieke firmware. Denk aan de boot sequence waar de decoder op zoek gaat naar specifieke locatie waar de software en instellingen worden oogehaald.

Bekijk origineel bericht

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je zal toch dat kastje moeten huren bij Tele2. Alleen dan wordt er op jouw aansluiting tv kijken mogelijk. E.e.a. kan ook te maken hebben met specifieke firmware. Denk aan de boot sequence waar de decoder op zoek gaat naar specifieke locatie waar de software en instellingen worden oogehaald.
Hoi Eric,
Bedankt voor je reactie.
Oké één kastje zal ik krijgen bij het abonnement. Maar wist je dat de kastjes van Tele2 ook van Amino zijn?
In de winkel gaven ze aan dat ik het gewoon kan proberen na afsluiten van een abonnement.
Misschien moet ik dat maar gewoon doen.
Reputatie 7
Badge +4
Natuurlijk is het merk hetzelfde, maar de firmware is waarschijnlijk speciaal voor Tele2. Zo kunnen ze ook garantie geven dat het werkt. Je kunt geen internet/tv pakket bestellen zonder kastje. Als je dat meebesteld heb je dus ook garantie dat het prima werkt. Zeker met zoveel bandbreedte als glasvezel.
Reputatie 5
Badge +3
We hebben wel een Amino maar niet de type 540. Je zal bij ons abonnement sowieso een decoder moeten huren en krijgen. Dit ook omdat als de decoder van een derde partij niet werkt we daar geen ondersteuning voor bieden.

Reageer