beantwoord

Tele2 modem Xbox Compatibility

• 15 februari 2015
  • 4 reacties
  • 340 x bekeken

Titel onthult mijn vraag al een beetje, maar, zijn er ook tele2 modems compatible met Xbox? (Live, 360/One)
Davolink dv-2020 is namelijk niet het meest ideale modem voor port forwarding, wat ik al een hele hoop aantal keren heb geprobeerd maar op niks uitkwam.

Het ding met port forwarding voor Xbox 360/One is dat ze port 80 nodig hebben, en Tele2 geeft geen toegang tot port 80...
icon

Beste antwoord door jeroendemuzikant 15 februari 2015, 18:50

Je zou de Xbox in DMZ kunnen zetten. Dan is dat wel het enige apparaat
wat op dat moment internettoegang heeft.

Voor een permanente oplossing kun je een extra router achter het modem hangen en
die in DMZ zetten en al je internet daarop. Maar da's niet effe een snelle oplossing.....
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Voor een permanente oplossing kun je een extra router achter het modem hangen en
die in DMZ zetten en al je internet daarop. Maar da's niet effe een snelle oplossing.....

Dat heb ik ook geprobeerd, maar als ik mn ip addres van mn xbox360 invoer (die is static) en vervolgens Xbox Live connectiontest doe, zegt ie dat mn NAT type niet open is...
Reputatie 6
Badge +5
NAT-type 2 zou op die manier toch zeker moeten lukken. 🙂
NAT-type 2 zou op die manier toch zeker moeten lukken. :)

Dat doet het dus echt niet. De gameplay valt mee, maar de connectivity naar mn vrienden op Xbox Live is echt totaal s***