TeamSpeak op Tele2 ?

• 19 mei 2016
  • 4 reacties
  • 164 x bekeken

Een hele goede avond.
Weet iemand hoe ik Teamspeak kan instaleren via Tele2 .
Heb zelf al heel wat filmpjes gezien op youtube , lukt me aardig maar ik blijf hangen op een
punt van MediaAccess Gateway zit.
Daar ben ik de draad kwijt.
Volgens een clip moet ik naar
Advance Settings en dan naar portforwarding...
Waar kan ik dat vinden om teamspeak aan de gang te krijgen.
Of doe ik iets helemaal verkeerd.
De clip zit erbij die ik volg..

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Badge +5
Dat kun je wel vergeten vrees ik, er zijn er al meerdere geweest die dit wilden waaronder het volgende topic:
https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/dmz-host-38072

Het is voor klanten van tele2 al een hele klus om een Playstation online te krijgen.

Je hebt er in ieder geval een eigen router bij nodig achter het modem, modem moet in DMZ en dan fingers crossed dat de poorten die je openzet op je eigen router ook daadwerkelijk werken.
Een eigen modem voor Tele2 gebruiken is niet mogelijk.
Dat kun je wel vergeten vrees ik, er zijn er al meerdere geweest die dit wilden waaronder het volgende topic:
https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/dmz-host-38072

Het is voor klanten van tele2 al een hele klus om een Playstation online te krijgen.

Je hebt er in ieder geval een eigen router bij nodig achter het modem, modem moet in DMZ en dan fingers crossed dat de poorten die je openzet op je eigen router ook daadwerkelijk werken.
Een eigen modem voor Tele2 gebruiken is niet mogelijk.

Ow , dat is ff flink balen zeg..
Rare is wel toen ik telefoonish met tele2 gesproken had wisten ze precies waar ik het over had ...
Hadden ze wel mogen zeggen dat het niet ging :(
Jammer.... Bedankt voor de link , ik ga daar ook eens lezen.
Badge +5
Tele2 heeft totaal geen support op dit soort zaken en wordt je snel hierheen verwezen in de hoop dat wij forumleden jou wel kunnen helpen, wat vaak ook zo is gelukkig :)

Maar wilde je eigenlijk een client of server van teamspeak gebruiken?

Een client zal eerder lukken met of zonder extra router, een server is een probleem.

Ik ging er blindelings van uit dat je een teamspeak server wilt opzetten.
Tele2 heeft totaal geen support op dit soort zaken en wordt je snel hierheen verwezen in de hoop dat wij forumleden jou wel kunnen helpen, wat vaak ook zo is gelukkig :)

Maar wilde je eigenlijk een client of server van teamspeak gebruiken?

Een client zal eerder lukken met of zonder extra router, een server is een probleem.

Ik ging er blindelings van uit dat je een teamspeak server wilt opzetten.

Het ging eigenlijk om een client , een server hoef niet zo , het is om gewoon teamspeak te hebben zodat ik met andere personen over de hele wereld kan praten.
Tnx voor je antwoord
Johan