vraag

storing modem

  • 20 april 2020
  • 3 reacties
  • 97 x bekeken

Ik heb vanaf afgelopen vrijdag totaal geen verbinding meer geen internet geen tv geen telefoon 

Zaterdag heeft een monteur gebeld en nu blijkt het probleem buitenshuis te zijn en moet en weer met KPN een afspraak gemaakt worden voor de buitenkast met aansluiting 

Wanneer wordt mijn probleem verholpen ik hoor niets van jullie kant en kan nu niet bellen naar de klantenservice

Wil het zal opgelost hebben ivm school dat nu online moet gaan

 

Gaarne spoedig respons terug 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Heb je geen nummer gekregen van onze monteursdesk? De snelste manier is om met hen contact op te nemen. Ze kunnen dan meteen een monteur aansturen.

 

Groeten Anton

Nee heb geen nummer gekregen

Firma Guidion is door jullie "gestuurd" afgelopen zaterdag dat is telefonisch gegaan en zoals je kon lezen kon die niets voor me doen

Reputatie 3
Badge +1

Dan moet ik even voor je nakijken wat er dan nog is gedaan? Je had ook nog niks van KPN gehoord? 

 

 Kun je mij de volgende gegevens doorgeven?

  • Volledige adres (inclusief postcode en woonplaats)
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van het IBAN nummer

 

Je mag dit in een privébericht naar me toe sturen. -→ Privébericht naar Anton

 

Ik hoor het graag. 

Groeten Anton

Reageer