Slimme wifi plume besteld, levering duurt heel lang / vertraagd

• 5 juni 2020
  • 11 reacties
  • 462 x bekeken

Op 18 april heb ik 'Slimme Wifi’ besteld. Tot op heden heb ik dat pakket nog niet mogen ontvangen. Abonnement en verzendkosten zijn al wel in rekening gebracht.

Op 18 april ontving ik direct een bevestigingsmail die afsloot met we woorden: “We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je een tevreden klant blijft” en “We houden contact.”

In de afgelopen 7 weken heeft Tele2 niet de moeite genomen om welke van beide toezeggingen dan ook waar te maken. De gevolgen daarvan:

1. Ik ben een ontevreden klant.
  2. Ik moet herhaaldelijk zelf contact opnemen met de klantenservice.

De vriendelijke mensen van de klantenservice, die ik zelf inmiddels drie keer heb gebeld, reageren heel begripvol. Ze luisteren, doen navraag, weten eigenlijk ook niets (behalve dat het lang duurt) en zijn het met mij eens dat het niet oké is dat Tele2 niets van zich laat horen. En daarna veranderd er niets en wordt het weer stil.

Voor onvoorzien lange leveringstijden kan ik, met frisse tegenzin, nog wel begrip en geduld opbrengen. Zo niet voor het wekenlange zwijgen van Tele2. Dat vind ik ronduit onbeschoft. 

Na ruim 20 jaar klant te zijn bij deze club, bezoek ik nu websites om uit te zoeken bij welke provider ik wellicht beter uit ben.

Mijn tip aan Tele2: zoek eens een leuke cursus over klantvriendelijk communiceren en doe je voordeel ermee.

11 reacties

Vandaag opnieuw gebeld met de klantenservice. Weer een hele vriendelijke medewerkster aan de telefoon die mij, wederom, gelijk geeft dat het niet netjes is van Tele2 dat zij niets van zich laten horen.

Deze dame heeft nu het initiatief van haar werkgever overgenomen en beloofd dat zij mij wekelijks op de hoogte houdt van de status van mijn bestelling.

Hulde voor de dame van de klantenservice! 

Tele2-slimme-wifi-mensjes: ga je schamen, stelletje lamzakken.

Reputatie 7
Badge +1

Dat is geen goede ervaring en natuurlijk erg vervelend. Ik denk dat @Cas van Tele2 of @Rox van Tele2 je wel haarfijn kunnen vertellen wat er nu precies aan de hand is.

Reputatie 5
Badge

Hey @Ruud_D 

Dit is niet de service die je van ons mag verwachten natuurlijk!

Ik ga ervoor zorgen dat je een datum krijgt wanneer je de Plume thuis kan verwachten!
Door een probleem met de levering van de Plumes was er geen voorraad.

Ik ga er alles aan doen om dit voor je uit te zoeken.

Daarvoor ontvang ik graag een privébericht met de volgende gegevens :

• Naam
  • Adres
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Dan duik ik er meteen voor je in.

Ik hoor graag van je! :thumbsup:

Dat is het inderdaad niet. Ik ben er ook zeer verbaasd over dat Tele2 er niet in slaagt om klanten op de hoogte te houden van vertragingen. Corona kan daar niet als excuus voor worden gebruikt.

Iedere webshop, van klein tot groot, waar ik de afgelopen weken iets heb besteld, laat automatisch weten of een bestelling geleverd kan worden en wat de vertraging is.

Er gaat echt iets grondig mis als dat bij Tele2 niet lukt.

Tien weken na de bestelling, waarin Tele2 niet uit zichzelf kon communiceren en wel abonnementskosten kon innen, ontving ik vandaag mijn Slome Wifi.

Uh, hoera?

Slim zegt ook niets over de snelheid he, ik ken zat slime slome mensen :no_mouth:

Reputatie 7
Badge +1

Wat vind jij slome WiFi? Dat is een relatief begrip.

Wifi die er tien weken over doet om mij te bereiken. Daar is niets relatiefs aan, dat is gewoon zo traag als dikke stront.

Reputatie 7
Badge +1

Wifi die er tien weken over doet om mij te bereiken. Daar is niets relatiefs aan, dat is gewoon zo traag als dikke stront.

Ik dacht dat je het had over de snelheid van de WiFi, want je punt over levertijd was al duidelijk.

Ik dacht dat je het had over de snelheid van de WiFi, want je punt over levertijd was al duidelijk.

Fijn dat dat dan toch een beetje overgekomen is. 

Reputatie 7
Badge +1

Fijn dat dat dan toch een beetje overgekomen is. 

Ach, ik ben gewoon een andere klant, dus mij maakt het niet uit.

Reageer