beantwoord

Samsung Galaxy S6 meegeleverde oordopjes defect

• 14 juni 2016
  • 4 reacties
  • 353 x bekeken

Beste,

Sinds deze week is het linker-oordopje kapot gegaan. Dit is circa 5 maanden na het afsluiten van het abonnement, kan ik dit via Tele2 regelen ? Van andere topics heb ik meegekregen dat Samsung reageert met het bericht dat je het bij Tele2 zelf moest regelen, dus bij deze.

Mvg
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 15 juni 2016, 11:48

Hoi JDaniel,
Jeetje, balen zeg dat je oordopjes defect zijn. Dat is niet lekker als je even rustig muziek wilt luisteren.
Helaas vallen de oordopjes niet onder de garantievoorwaarden van het toestel.
Ik vind het heel jammer, maar ik vrees dat wij hier geen ondersteuning of restitutie voor kunnen geven.
Mijn veronderstelling is dat Samsung je hier in moet helpen, zij zijn immers de fabrikant van het product.
Wij leveren het toestel en het abonnement wat er bij hoort.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag van je.
Groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Update: beide oordopjes zijn defect
Reputatie 6
Badge +5
Hoi JDaniel,
Jeetje, balen zeg dat je oordopjes defect zijn. Dat is niet lekker als je even rustig muziek wilt luisteren.
Helaas vallen de oordopjes niet onder de garantievoorwaarden van het toestel.
Ik vind het heel jammer, maar ik vrees dat wij hier geen ondersteuning of restitutie voor kunnen geven.
Mijn veronderstelling is dat Samsung je hier in moet helpen, zij zijn immers de fabrikant van het product.
Wij leveren het toestel en het abonnement wat er bij hoort.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag van je.
Groet,
Ben
Is al geregeld, Samsung stuurt de oordopjes en binnen 5-6 dagen heb ik 'm thuis. Toch nog bedankt !
Reputatie 6
Badge +5
Ah super om te horen. Goed dat Samsung de verantwoordelijkheid op zich heeft genomen 🙂
Als ik nog iets anders voor je kan doen, kan je altijd een nieuwe vraag stellen.
Vriendelijke groet,
Ben