beantwoord

Router in Bridge modus Tele2

• 21 september 2015
  • 6 reacties
  • 2075 x bekeken

Hallo!,

IK heb een klacht omdat ik de service niet gebruiken,
Ik WIL graag dat mijn modem word overgezet naar Bridge mode of dat de Firewall helemaal uitgeschakeld word anders kap ik met Tele2,
Omdat ik geen porten kan openzetten zoals 3001 kan ik mijn werk niet doen.!
icon

Beste antwoord door Help2014 21 september 2015, 21:17

Dat gaan hem helaas niet worden 😞 de tele2 modems zijn flink dichtgetimmerd,..3001 is wel een hele lastige die wordt door de firewall gebruikt, en dan is het open huis,.
Een router erachter hangen is een oplossing, dan kan je wel eenvoudig poorten openen.

Succes
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dat gaan hem helaas niet worden 😞 de tele2 modems zijn flink dichtgetimmerd,..3001 is wel een hele lastige die wordt door de firewall gebruikt, en dan is het open huis,.
Een router erachter hangen is een oplossing, dan kan je wel eenvoudig poorten openen.

Succes
Maar is dat dan niet dat als ik hem ook van de router opengooi dat het alsnog van de modem word geblokt ?
heb namelijk al een router deraan..
ik kan ook mijn apparaten niet gebruiken ivm geen portforwarding op zit wat is dit voor onzin vandaag modem binnen en de ellende is all weer begonnen als ik dit van tevoren wist had ik geen nieuwe abonnement afgesloten wat is er nou zo moeilijk aan software firmware aanpassen en portforwarden optie er bij doen je kan local lan ip ook niet meer wijzigen het lijkt wel of tele2 terug in de tijd gaat plaats van vooruit man man man man en het gekke is ziggo heeft ook technicolor modem en in paar stappen ken je portforwarden dus het licht niet aan de merk maar puur aan de software van tele2 dus programmeurs zijn wel immers welkom bij tele2 met meer inzicht op de klant vriendelijke optie,s want dit gaat echt nergens over pffffff!!!!!
En waar is het antwoord van Tele 2 want deze mis ik kan het nu wel of niet simpele vraag toch.
Reputatie 7
Badge +4
Het is zoals het is. Je krijgt hier geen antwoord van Tele2 dat er een bepaalde setting bij iemand gewijzigd gaat worden. Je zult kunnen experimenteren met de DMZ instellingen.
Het is zoals het is. Je krijgt hier geen antwoord van Tele2 dat er een bepaalde setting bij iemand gewijzigd gaat worden. Je zult kunnen experimenteren met de DMZ instellingen.

Dit is toch belachelijk Tele 2 laat me gewoon aanmodderen laat ze duidelijk zijn als dit niet kan. In ieder geval bedankt voor je antwoord zal nu maar eens verdiepen in DMZ