beantwoord

Retourzending

  • 15 November 2019
  • 2 reacties
  • 305 x bekeken

Ik heb op 21 oktober een nieuw modem gekregen van Tele2. ‘s middags meteen het oude apparaat inclusief stekkers/kabels teruggestuurd. Nu kreeg ik gisteren een herinnering dat ik mijn spullen nog niet retour had gezonden. Ik heb nagekeken op Track&Trace bij PostNL en de zending is op 22.10 bezorgd. 

Graag iemand van Tele2 die hierover met mij contact op wil nemen. Als ik het namelijk via de klantenservice doen, ben ik bij telefonisch contact mijn beltegoed kwijt voor de rest van de maand aangezien ik elke keer een half uur in de wachtrij heb gezeten en als ik het via contactformulier online doe, duurt het gemiddeld 2 weken en dan krijg ik waarschijnlijk ondertussen een nieuwe aanmaning. Bij voorbaat dank voor een reactie. 

icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 27 November 2019, 15:01

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5

Hé Blauwvinger,

Jammer dat je een herinneringsbrief krijgt terwijl je het modem al retour gestuurd hebt en dat je je beltegoed hieraan op hebt moeten maken. Ik wil dit graag voor je uitzoeken en vraag je daarom een privébericht te sturen met je: 
 

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Klantnummer
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

 

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=31050]Privébericht naar Kevin[/url].

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin

Reputatie 5

Bedankt voor je privébericht Blauwvinger,

Je kan de brief als niet verzonden beschouwen, de retour gezonden apparatuur is bij ons verwerkt.

Ik hoor het wel als je nog vragen hebt!