beantwoord

retourneren modem uitstel

  • 14 July 2020
  • 1 reactie
  • 165 x bekeken

Dag Tele 2,

 

Ik heb (ongevraagd) een nieuw modum thuis gestuurd gekregen om te installeren en daarbij mijn oude internet modum te retourneren. Echter heb ik problemen met het nieuwe modum. De wifi doet het namelijk niet en samen met de klantenservice ben ik bezig om dit op te lossen. Echter is de termijn reeds verstreken dat ik het oude modum moet retourneren en anders worden er kosten in rekening gebracht. Graag zou ik deze retour termijn willen laten uitstellen.

 

Ik hoor graag van u

 

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 15 July 2020, 10:04

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5

Hey @Loissssssssssssss, welkom op onze Community! Goed dat je samen met mijn collega’s van de klantenservice aan de slag bent gegaan om het op te lossen. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt! :muscle_tone4:  Mocht je andere vragen hebben, dan ben je van harte welkom op onze Community. Ik duik gelijk in het systeem voor je om een notitie te maken over het oude modem. Je kan mij met deze link een privébericht sturen. Ter verificatie heb ik de volgende gegevens van jou nodig:

  • Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Zodra ik die heb ontvangen ga ik ermee aan de slag. Ik hoor het van je! :raising_hand_tone4:

Groetjes,

 

Rox