beantwoord

retourbox


Beste tele2,

Ik heb voor de 2e keer een retourbox gekregen, terwijl ik vorige week al een retourbox naar jullie heb gedaan, hoe zit dit nu? Hebben jullie dit nu niet ontvangen?

icon Beste antwoord door Kevin van Tele2 19 september 2018, 14:29

Hé Hilbert,

We sturen niet zonder dat er om gevraagd wordt zomaar een tweede retourbox, mogelijk is dit door een fout in het systeem gebeurd! Wanneer het lang duurt voordat we apparatuur retour hebben zal er wel een herinneringsbrief gestuurd worden, als je die niet ontvangen hebt dan mag je er vanuit gaan dat het retour is.

Als je toch zeker wil weten of het goed gekomen is kun je ook je klantnummer aan je profiel toevoegen en dan kan ik voor je kijken!

Groet, Kevin

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hé Hilbert,

We sturen niet zonder dat er om gevraagd wordt zomaar een tweede retourbox, mogelijk is dit door een fout in het systeem gebeurd! Wanneer het lang duurt voordat we apparatuur retour hebben zal er wel een herinneringsbrief gestuurd worden, als je die niet ontvangen hebt dan mag je er vanuit gaan dat het retour is.

Als je toch zeker wil weten of het goed gekomen is kun je ook je klantnummer aan je profiel toevoegen en dan kan ik voor je kijken!

Groet, Kevin
Reputatie 4
Badge +1
Topic gesloten omdat ik geen reactie heb ontvangen