beantwoord

Retour apparatuur

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben uw mail over het niet retour hebben gezonden van de oude apparatuur in goede orde ontvangen. Echter hebben wij twee maanden geleden de oude apparatuur teruggestuurd. Dit hebben wij gedaan twee dagen nadat wij de nieuwe router van jullie ontvangen hebben. Wij hebben de apparatuur verstuurd in de rode box, maar daarop de retoursticker die meegeleverd werd.
Wij schrikken van de mail die u ons stuurt, waarin vermeld staat dat er een boete staat op het niet terugsturen van de apparatuur. Wij konden niets meer met de oude apparatuur, dus hebben het direct teruggezonden.
Wij hebben het pakket afgeleverd bij de Primera, gelegen op de Bellenstein te Ede.
Wat kunnen wij verder nog ondernemen om de boete te voorkomen?

Graag horen we van u,

Met vriendelijke groet,

Sharon en Daniel van Huis
(Rijnhof 13, 6715 LR Ede)

icon Beste antwoord door Velma van Tele2 15 februari 2015, 15:23

Hallo SharonenDanievanHuis,

Ik heb helaas geen gegevens meer van je ontvangen, zonder deze gegevens kan ik je niet verder helpen. Mocht je nog andere vragen hebben dan mag je deze altijd hier stellen.

Groetjes,

Velma

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 Reacties

Heb je het verzendbewijs nog?
Nee, wij zijn 20 december verhuist en dat bonnetje is ergens tussen verzeilt geraakt!
Oei, ik heb zelf ook onlangs apparatuur retour gezonden ( naar het antwoordnummer van Tele2 ) en voor de zekerheid het verzendbewijs nog bewaard.

Ik heb ook netjes een email gehad van de Tele2 klantenservice, waarin staat dat ze het pakket hebben ontvangen.
Heb je ( op je tele2 emailadres ) ook geen email van de klantenservice gehad?
SharonenDanielvanHuis schreef:

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben uw mail over het niet retour hebben gezonden van de oude apparatuur in goede orde ontvangen. Echter hebben wij twee maanden geleden de oude apparatuur teruggestuurd. Dit hebben wij gedaan twee dagen nadat wij de nieuwe router van jullie ontvangen hebben. Wij hebben de apparatuur verstuurd in de rode box, maar daarop de retoursticker die meegeleverd werd.
Wij schrikken van de mail die u ons stuurt, waarin vermeld staat dat er een boete staat op het niet terugsturen van de apparatuur. Wij konden niets meer met de oude apparatuur, dus hebben het direct teruggezonden.
Wij hebben het pakket afgeleverd bij de Primera, gelegen op de Bellenstein te Ede.

Graag horen we van u,

Met vriendelijke groet,

TheChisan schreef:

SharonenDanielvanHuis schreef:

Geachte heer, mevrouw,

Graag horen we van u,

Met vriendelijke groet,

Daar zit ik nu ook mee ,ik moet decoder opsturen krijg blanke doos zonder adres ,,en straks moet ik ook betalen ???
Reputatie 7
Badge +5
Heb je de folie er al afgehaald en de adresdrager opengevouwen ?
Badge +2
Bombarie schreef:

Als je dat doet dan zie je dit. Ik heb hem ook gehad.
Reputatie 7
Terugsturen met de bijbehorende kabels en adapter, terwijl je alleen de decoder en het modem en eventuele adapter hoeft terug te sturen! Dat klopt dus al niet, want de kabels mag je houden.

De afstandsbediening noemt met voor de volledigheid dan maar weer niet....

Wel mooi dat je de Powerplugs die je zelf hebt gekocht niet terug hoeft te sturen 🙂

Hoe dan ook, als je dat ziet, dan weet je dus hoe je de apparatuur op moet sturen. Of zijn er ook al verschillende versies van deze brief?
Reputatie 7
Badge +5
Mooiste staat op de onderliggende brief.
Wij willen onze MOOIE apparatuur graag terug
Over 3 dagen zal ik een foto posten in wat voor doos? het gestopt? en verzonden moet worden, vrees dat het dan niet zo mooi aankomt, als ik het al in die doos? gepropt zou krijgen 🆒
Zelf heb ik de originele verpakkingen nog incl. schuim e.d. , kunnen ze zo naar een nieuwe klant sturen.
Alle resets zal ik ook nog voor ze doen 😉
Badge +2
jlthkoch schreef:

Terugsturen met de bijbehorende kabels en adapter, terwijl je alleen de decoder en het modem en eventuele adapter hoeft terug te sturen! Dat klopt dus al niet, want de kabels mag je houden.

De afstandsbediening noemt met voor de volledigheid dan maar weer niet....

Wel mooi dat je de Powerplugs die je zelf hebt gekocht niet terug hoeft te sturen 🙂

Hoe dan ook, als je dat ziet, dan weet je dus hoe je de apparatuur op moet sturen. Of zijn er ook al verschillende versies van deze brief?

Zie er de voordelen van in. Met de oude kabels kun je alleen nog een waslijn maken en het voorkomt dat je ze al dan niet per ongeluk weer gaat gebruiken op nieuwe apparatuur waar ze gewoon niet geschikt meer voor zijn.

En ja, dit is ook van toepassing op oudere Powerplugs die vaak nog maar 200 Mbs zijn. Nu is de standaard minstens 500 Mbs, veel zijn al 600 Mbs en de laatste nieuwe hebben al 1200 Mbs (bron: Tweakers.net).
Anders niet zeuren dat je HDTV blokken in het beeld heeft.
Reputatie 4
Badge +5
Goedenavond SharonenDanievanHuis,

Het spijt mij om te horen dat er onduidelijkheid is ontstaan over het retourneren van de sullen. Ik ontvang graag je NAW-gegevens en klantnummer in een privé bericht dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. Je kan mij een prive bericht sturen door op mijn naam/foto te klikken en dan op bericht.

Fijne avond,

Velma
Bombarie schreef:

ja
Reputatie 7
Badge +5
Vreemd dat er bij jou dan geen retoursticker op zit, zie het voorbeeld van Gela hierboven gepost.

Stop alles wat retour moet in die doos en stuur dat naar.
Tele2 Return Service
Antwoordnummer 10020
5140 VB Waalwijk
Nederland

Afz: uiteraard jouw gegevens én het nummer wat rechtsonder op de adresdrager staat.
Doe ook een kopie van jou als afzender in de doos.

Bij TNT afleveren, verzendbewijs goed bewaren (ook na bevestiging ontvangst blijven bewaren)
Reputatie 4
Badge +5
Hallo SharonenDanievanHuis,

Ik heb helaas geen gegevens meer van je ontvangen, zonder deze gegevens kan ik je niet verder helpen. Mocht je nog andere vragen hebben dan mag je deze altijd hier stellen.

Groetjes,

Velma