beantwoord

problemen inloggen router

• Durft te posten
  • 1 reactie
Beste,

Ik kom niet op de inlog pagina van mijn router.
nu moet ik zeggen ik ben het een en ander met mijn instellingen bezig geweest,
ik ben namelijk bezig met Port forwarden. Ik weet dat jullie bij dit onderdeel niet mogen helpen
en ben dus zelf online gaan zoeken op forums etc. naar hulp.
De router die ik heb is (ZTE H369A) van Tele2

Nu is het uiteindelijk allemaal wel gelukt maar kom ik op dit moment niet op de inlog pagina van mijn router.
ik heb hem al een soft reset gegeven in de hoop op een goede werking maar helaas. Nu weet ik ook niet waar het fout is gegaan, het enige dat ik weet vanuit mijn CMD is dat DHCP nu wel aanstaat waar die eerst niet aanstond.

Wie-o-wie kan mij hierbij verder helpen?

(ik weet dat tele2 mijn router kan uitlezen, is dit een mogelijkheid?)

icon Beste antwoord door Gela 9 februari 2019, 18:17

Met een harde reset kom je er weer in. Druk de kleine witte knop maar even in totdat de ledjes knipperen en laat hem weer rustig opstarten. Dan is hij weer zoals je hem ontvangen hebt.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Badge +2
Met een harde reset kom je er weer in. Druk de kleine witte knop maar even in totdat de ledjes knipperen en laat hem weer rustig opstarten. Dan is hij weer zoals je hem ontvangen hebt.
Reputatie 4
Badge +2
Let er wel op dat je met een harde reset alle instellingen terugzet naar de fabrieksinstellingen, maar zoals Gela aangeeft zul je dan wel weer op de gebruikelijke manier in je modem kunnen inloggen. We hebben sinds kort ook een hulp pagina voor portforwarden voor het geval je het nog niet hebt gezien, misschien dat je er iets aan hebt!

Succes en groet, Kevin
Dankuwel, ik zal een hard reset uitvoerern en de instructies via die pagina volgen

Groetjes 🙂