beantwoord

printer canon mg 2950 opnieuw installeren

• 21 juni 2017
  • 4 reacties
  • 3453 x bekeken

Heb pas en nieuwe router van jullie ontvangen, nu wil ik mijn printer opnieuw instaleren maar word niet gevonden, wat moet ik nu doen. Het gaat om een canon mg 2950 printer
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 22 juni 2017, 08:29

Hé l.p.schonenberg

Is het inmiddels al gelukt met het verbinden van het printernet?😅 Zo niet kun je dan wel andere apparaten verbinden met het internet?

Kijk anders even op deze pagina, hier zie je 2 methodes om je printer te verbinden met het modem. Hopelijk gaat het hiermee lukken. Veel succes!

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé l.p.schonenberg

Is het inmiddels al gelukt met het verbinden van het printernet?😅 Zo niet kun je dan wel andere apparaten verbinden met het internet?

Kijk anders even op deze pagina, hier zie je 2 methodes om je printer te verbinden met het modem. Hopelijk gaat het hiermee lukken. Veel succes!

Groet, Kevin

Groet, Kevin

Als het niet via WPS kan dan is het wel een heel gedoe zeg!
Ik bedrijf m'n Pixma printer via een Bluetooth dingetje. Dat moet je even pairen maar dat vind ik een stuk simpeler dan die methode 2.
Reputatie 5
Badge +2
Een stuk simpeler inderdaad, zolang het werkt!

Als je zelf andere methodes hebt om verbinding te maken met je printer dan ben je daar natuurlijk vrij in. Ik kan je alleen niet verklaren waarom het ene wel en het andere niet werkt omdat we overige randapparatuur zoals printers niet officieel ondersteunen. Ik kan je wel vertellen dat de WPS functie in je modem actief is.

Mocht je nog vragen hebben laat het dan even weten.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Topic gesloten wegens inactiviteit

Klik hier als je een nieuw topic wil openen