PortForwarding Age of Empires 3

• 19 maart 2016
  • 4 reacties
  • 459 x bekeken

Goedemiddag, Dit is een vraag voor mensen die dezelfde router als mij hebben en hetzelfde probleem hebben.

Ik kon toen ik Age of Empires 3 had gespeeld thuis, nog gemakkeloos online spelen. Ik ben naar vrienden gegaan met me laptop, toen ook. Ik kom thuis, Failed to join game. Ik snap het niet! ik kan nu bij andere vrienden wel online spelen zonder failed to join game, en thuis niet. Ik heb alles zowat geprobeerd. Portforwarding heb ik geprobeerd, Router uit en aan, Firewalls uit, Alles! Nou hoop ik dat jullie me kunnen helpen hiermee, misschien dat ik iets anders moet doen in het portforwarding. Hieronder de details.

Het is een Comtrend VI-3223U Router

Ik portforward op de website bij Advanced Setup en dan bij NAT.

Ports bij Age of Empires 3 heb ik ingesteld op: 2300-2310 TCP
2300-2310 UDP.

Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Mvg,
Stefano

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Badge +5
Ik vrees dat je een eigen router nodig gaat hebben om port forwarding goed in te kunnen stellen, die je achter het modem hangt en op het modem de router in DMZ zet en dan op die eigen router de nodige poorten inschakelt. En dan je computer(s) op de eigen router aansluiten.
Ik vrees dat je een eigen router nodig gaat hebben om port forwarding goed in te kunnen stellen, die je achter het modem hangt en op het modem de router in DMZ zet en dan op die eigen router de nodige poorten inschakelt. En dan je computer(s) op de eigen router aansluiten.

ik ben niet zo handig met internet.... Misschien kan ik een nieuwe router aanvragen bij tele2? Ik weet het niet hoor.
Badge +5
Nou een nieuw modem krijg je niet want dat is het probleem niet. En online gamen wordt vanuit Tele2 geen support op gegeven.

En de meeste problemen met online gamen via Tele2 zijn alleen maar op te lossen door een eigen extra router aan te schaffen en achter het modem aan te sluiten in DMZ en daarop de poorten te configureren.

Maar ik lees dat het wel heeft gewerkt bij je, maar dat na gebruik van je laptop bij vrienden het thuis niet meer werkt.

Heeft het spel zelf geen configuratie waar misschien een verkeerd IP nummer in staat die je bij je vrienden gebruikt hebt?
Het is natuurlijk vreemd dat het ineens niet meer werkt.
Reputatie 6
Badge +5
He StafanoDB,
Ik snap dat je dit graag wilt doen met je, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet alles weet omtrent port forwarding en gaming.
Maar.. er zijn gelukkig wel mensen hier die er meer verstand van hebben.

Kijk even naar deze topics:
Port Forwarding - Tele2 Forum
Een Pot Nat - Tele2 Forum
DMZ functie Technicolor TG789BVN modem - Tele2 Forum

Ik hoop dat je hier meer informatie kan vinden! 🙂
Als we nog iets kunnen doen voor je, laat het ons dan weten alsjeblieft.
Vriendelijke groet,
Ben